Refu Blog

televizor-led-toshibaCei de la Cel.ro au avut o eroare pe site.

Era prezentat un televizor Toshiba de 101cm la prețul de 49 de lei, așa că am făcut și eu o comandă pentru acest televizor, acum oferta nu mai este disponibilă, fiind pe pagina 2 la promoții.

Acum sunt curios dacă cel.ro o să facă exact cum a făcut și emag-ul în trecut, când au făcut o greșeală tehnică și au vândut laptopuri la 3000 lei cu numai 180 lei.

Razvan a făcut un printscren serios:

Comenzile nu vor fi onorate, Florin a primit un mesaj oficial din partea cel.ro

Buna ziua , Legat de cererea dvs cu numar 324202 va anuntam ca aceasta nu poate fi onorata, cererea fiind anulata in mod automat. Pentru a compensa timpul si efortul depus in realizarea acesteia va oferim o reducere de 5% la urmatoarea cerere pe care o veti face pe site-ul nostru. Cu stima, echipa CEL.ro 021.311.93.08 / 0733.94.95.00
Author

Mai multe informatii aici: http://www.refu.ro/despre/

133 Comments

  1. Eu am comandat cam 60. Sper sa le onoreze 🙂 eu propun sa lasam cate un comment fiecare care am achizitionat si in cazul in care nu onoreaza comenzile sa gasim o solutie prin care sa ni le revendicam.
    Comanda a fost confirmata prin mail.

  2. Si eu am comandat 20 daca a fost super promotie!!!Acum am vazut ca l-au scos, nu mai exista produsul. Normal ar trebui sa onoreze comenzile, este greseala lor

  3. le-ati si platit cu cardul? daca nu slabe sanse sa le primiti chiar daca greseala este de partea lor

    • Eu nu am mai apucat sa platesc cu cardul, am mai multi bani paypal decat in iban.

    • Adevarata vorba, ar fi bine maine la 10 sa fim la ei la sediu !!! chiar daca nu sunt emag. sunt o firma mare, si ca bani, nu cred ca asta e problema pentru ei, sa vedem daca isi vor strica imaginea sau nu !!!

  4. Am cumparat si eu 20 de TV sper sa onoreze comanda.Daca nu vor face asta o sa fac o super campanie pe facebook „cat de seriosi sunt CEL.RO”. Bafta

    • si eu am comandat 1, atat am nevoie…din principiu nu ti-as da nimic tie….ai comandat 20 ca un bisnitar coclit, sa mai faci si tu un ban, nu?….mortii tai de infect cu branza-n chiloti….ce faci ma cu 20, paisanule?

  5. hai sa ne adunam toti intr-o comunitate pe facebook – am creat eu una https://www.facebook.com/groups/452471318173301/
    . am luat si eu 10 buc. intr-adevar nu cred ca avem vreo sansa poate decat daca suntem foarte multi si foarte uniti !
    in 2010 au avut laptop-uri la 6 lei si nu au onorat comenzile. ba mai mult nu au sunat sa isi ceara scuze si inchideau telefoanele clientilor in nas. cel nu este emag si poate ca nici emag nu a onorat acele comenzi ci doar le-au creat pentru reclama !
    http://www.money.ro/eroare-la-cell-ro-cu-notebook-uri-la-6-lei–comenzile-nu-vor-fi-onorate_740806.html

    • Daca nu onoreaza comenzile de televizoare,facetile atatea comenzi false cat sa-i saturati! De ce sa pierdeti timpul adunandu-va pe lasediul lor?

  6. Nu cred ca isi vor onora comenzile…din pacate traim in Romania.
    Cred ca a fost totusi o greseala a lor intentionata…sa facem trefic pe site, reclama ieftina, etc….

    • Este reclama negativa, oricum pe facebook la pagina lor, nu sunt foarte multi care sunt multumiti, o mare pare de acolo sunt nemultimiti, de ce ar crea si mai multi nemultimiti?

      • Ai dreptate si tu, dar poate pana la urma vor onora comenzile si le va creste popularitatea si vanzarile…de pierdut vor pierde o suma destul de mica fata de profiturile viitoare!

      • nu cred ca aia e pagina lor oficiala, orice site are un link catre pagina oficiala de facebook, la ei pe site eu nu gasesc nici-un link catre facebook

    • A mai fost odata problema asta la el, cand ofereau laptopuri la 6 lei, si atunci nu au onorat, dar asta a fost acum 1 an sau 2. Sa vedem in 2013 daca s-a schimbat imaginea cel.ro

  7. cel.ro a avut o cifra de afaceri de vreo 12 mil euro anul trecut. eu cred ca la nivelul asta ar trebui sa aiba asigurare pentru astfel de „greseli”. deci ei nu ar pierde nimic – asigurarile ar trebui sa acopere treaba asta. sa ne strangem toti maine la 10.00 acolo – nu cred ca are sens – cred ca mai trebuie asteptat 2-3 zile…parerea mea…

    • pentru mine e foarte usor sa ajung acolo, locuesc la 10 minute de mers pe jos de ei

      • E bine ca esti aproape de ei, dar cred ca daca te duci acum la ei, incep sa te trimita acasa, cu mainile in buzunar, pentru ca daca era ceva oficial, transmiteau un mail, un telefon ceva. Incearca sa mearga pe burta si ei.

        • acum nu este nimeni acolo, au liber de pasti si astazi, vedem de maine daca se poate face ceva in caz de refuz

  8. rtv zice ca ar trebui sa gaseasca o solutie sa le livreze celor ce au platit pentru ele. nu mi se pare corect ! sa le livreze tuturor !!!

    🙂

    • daca livreaza celor care au platit deja sunt obligati sa livreze si celor care platesc numerar/ramburs

    • Da, e destul de aiurea, sa le ofere produse celor care au platit in avans, si ceilalti sa nu le ofere nimic. Nu este etic, dar important este daca cel.ro stie ce este ala etic :)).

      Cel putin 1 bucata, celor care au cumparat 20 sau 60 :))

    • S-a mai scris 11 comentarii mai jos, din partea lui Serban Munteanu.

  9. AM FACUT COMANADA SAMBATA DIMINEATAPTR 6 BUCATII SPER SA MI LE ADUCA IEPURASUL…SI MAI TARZIU CA NU MA SUPAR .

    • sambata dimineata?eu stiu ca eroarea a fost dora ieri (duminica) si a durat in jur de o ora si jumatate

    • Sambata dimineata am comandat la ora 9, NR 321782 ,dar nu mai conteaza. Hai sa comandam fiecare cate un produs sa-l plimbe prin tara si destinatie sa le spunem: COMANDA A FOST ANULATA IN MOD MIRACULOS SI AUTOMAT (binenteles)!

      Pentru a compensa timpul si efortul depus in realizarea acestui drumva oferim inca5km de parcurs in orice directie doriti !

    • Sa vedem daca ai de gand sa le onoreze, unii se vor revolta, sunt sigur daca nu le onoreaza :))

  10. Probabil daca nu erau asa multe comenzi onorau comenzile :))

  11. Salut!
    In acest caz ar trebui sa intre si AMRO, si emag. Daca tot au fost cazuri de genul asta acum cativa ani cu emag, si ei au onorat, si cel.ro ar trebui sa faca acelasi lucru. Sau cu siguranta isi vor pierde credibilitatea pe piata, si probabil vor intra in faliment.

    Dupa un asemenea eveniment, si lipsa de certitudine a comenzii, nu cred ca vor exista si alti clienti din momentul de fata.

    • a mai fost un caz chiar cu astea (cel.ro) si nu au onorat nimic, chiar si-au batut joc de clienti, le-au inchis telefoanele in nas, si n-au dat faliment, din pacate in romania lumea uita repede

  12. Daca nu le vor onora isi vor face reclama negativa. Si, pe langa asta, protectia consumatorului ce face?!! Chiar daca e magazin on-line, chiar poate sa faca orice?!! Daca s-ar uni toti cei ce au apucat sa comande, poate va iesi ceva…..

  13. Am comandat si eu 17 daca ese sa nu le onoreze ii voi da in judecata, deodata ce oferta era si avea pretul trebuie sa le onoreze

  14. Madalina LarisaReply

    Si eu am comandat 11 platite cu cardul. Aflam maine ce vor face. Sper 🙂

  15. am comandat 6 bucati . am print-uri si tot in caz de ceva . Ar trebui sa ne strangem si sa facem reclamatie la ANPC .

  16. Am sunt dimineata la cel.ro sa intreb daca onoreaza comenzile. Persoana care a raspuns a spus doar ca a fost o eroare si ca nu vor onora comenzile. „veti fi contactat de cineva ca sa va explice cum veti primi banii inapoi”. La momentul la care am plasat comanda am primit confirmare de plasare a comenzii sa spun asa si confirmare de plata. Daca data trecuta au dat vina pe faptul ca au fost hackuiti, tura asta din ce am inteles eroarea de pret a fost numai la acest televizor. Emag cand a onorat comenzile a fost pe toate canalele tv….publicitate mai buna nu poate exista. Atata timp cat firmele astea au buget de reclame si asa mai departe ma intreb de ce nu isi onoreaza comenzile. Normal ar fi sa onoreze comanda cu 1 bucata la fiecare indiferent de numarul comandat. Daca am inteles bine cam asa a facut si emag. In ceea ce priveste neonorarea comenzilor, chiar cred ca normal ar fi sa se formeze o comunitate si sa se depuna o plangere la Protectia Consumatorului. Daca un roman nu stie sa verifice pretul si plateste la un magazin online un pret mai mare la un produs cu pana la cateva milioane vechi, nu inteleg daca intr-un caz in care pretul e mai mic dintr-o eroare sau nu de ce nu ar onora comenzile.

  17. Nelu ToaderReply

    eu am comandat 11, cu plata ramburs. Doamne ajuta.

    • abia am sunat la departamentul de vanzari de la cel.ro
      si am fost informat ca a fost o eroare pe site, si ca voi primi pe mail un raspuns oficial.
      cu alte cuvinte mi-au lasat de inteles ca nu va fi onorata comanda, desi am facut plata online a produsului.

  18. Am cumparat si eu 10, si mi-au luat si banii de pe card in dimineata asta.

  19. Romanu`i tot roman! Auzi, comanda 60 televizoare, da lovitura! …. Va spun eu, nu le vor onora, mai ales ca sunt acoperiti dpv juridic. Nu stiu cati dintre voi au citit integral email-ul cu proforma. Acolo spun ceva de genul „Acest email este unul generat automat si nu isi nu reprezinta nicio obligatie contractuala”…

    • daca nu cunosti domeniul juridic, de ce iti dai cu opinia? daca scrii despre o capsuna ca de fapt nu e o capsuna, inseamna ca e o capsuna?

    • Daca nu onoreaza comenzile de televizoare,facetile atatea comenzi false cat sa-i saturati! De ce sa pierdeti timpul adunandu-va pe lasediul lor?

  20. unii spun ca a zis cel ca le onoreaza doar in limita stocului disponibil. Asta mi se pare cam ciudat. Cred ca la toti scria in momentul cumpararii ” in stoc furnizor „

  21. numerar/ramburs, plata cu card, rate…nu conteaza. Odata ce ai facut comanda la un produs pe site-ul lor ar trebui sa-l onoreze atat timp cat produsul era disponibil in stoc. Nu este problema mea ca site-ul a avut erori. Asta cu virusul la un singur produs pe site este pentru prosti.
    Daca vreau sa comand un tv la 2000 lei inseamna ca platesc 2000 lei.Nu e normal sa vina curierul sa-mi zica ca am de platit 2500 lei ca a fost o eroare pe site la pret. Daca nu onoreaza comenzile eu zic sa le facem scandal mare, ca asta vor. Vor publicitate, asta vor avea. Geamuri sparte, raniti, sticle incendiare…

  22. a inceput lumea sa fie sunata – vezi pagina de facebook cel.ro. li se spune ca a fost o eroare si ca nu se vor onora comenzile !!!

    • nu au sunat cei de la cel.ro, au sunat clienti la ei. acum nici macar nu mai raspund la telefeon

  23. Mie nu mi se pare corect ca lumea sa-i judece daca nu vor onora comenzile.
    Recunosc ca si eu am comandat.
    Un simplu calcul:daca s-au comandat 2000 tv toshiba (probabil ca au fost mult mai multe), fiecare tv aduca o gaura in bugetul lor cam de 500 euro, inseamna 1.000.000 euro.
    Daca s-au comandat 10.000 tv inseamna 5.000.000 euro.
    Cam 40% din cifra de afaceri de anul trecut.
    Pentru o greseala a unei singure persoane probabil nu cred ca este corect sa se duca toata firma in jos.

    • daca dintr-o „regretabila eroare” un pret de 1500 lei si pe site aparea 2500 lei si se gasea cineva sa comande crezi ca nu onorau comanda?p.s. e-mag cum au onorat toate comenzile cand au fost intr-o situatie asemanatoare? la ei pierderea a fost de aproximativ 30.000 euro

      • adevarat, e-mag au onorat doar cate o bucata pt. fiecare comanda, daca existatu comenzi cu mai multe bucati le oferea doar una singura. astea le stiu din sursa sigura, am doua prietene care lucreaza acolo

    • Si-au facut o reclama „neortodoxa” si din cate stim cu totii este a 2-a oara. Nu cumva ar fi cazul sa plateasca acest gen josnic de reclama? Banii nostril stau blocati la ei, ruland marfa… ar fi de inteles daca ar fi fost prima oara, dar se pare ca din acest obicei doar ei au de castigat… Cum zicea cineva mai sus, unde’s multi puterea creste… Hai sa-i facem sa plateasca chiar daca trebuie sa mergem pana in panzele albe.

  24. corect ar fi sa fie asigurati pentru astfel de lucruri. asigurarile trebuie sa plateasca si ele nu numai sa incaseze. normal ca nu le vor onora ca doar traim in romania unde nu sunt bagati in puscarie criminali…….

  25. Cineva spunea ca s-au comandat aprox. 300.000 bucati 🙂 eu nu cred ca va fi vre-o comanda onorata sincer

  26. Si eu am facut comanda si aceasta a fost inregistrata. Am vazut ca s-a creat un grup pe facebook, care insa nu este disponibil. Ii rog pe cei care au facut comenzi sa ma contacteze pe facebook pe contul ovidiu zara (am o poza cu o biserica) si sa facem o actiune comuna atat in mass-media cat si in Justitie. E deja am contactat ANPC. Pentru detalii astept mesajele voastre pe facebook.

  27. cred ca ar trebui sa facem o ZuVolutie (revolutie cu ajutorul unui post de radio). Sa indemne toate persoanele care au facut comanda la tv cu 49 lei sa iasa in strada si sa mearga peste „Cel.ro” Faceti presiuni cei care aveti cunostinte pe la radio sa intervina si sa facem ceva ca daca stam cu mana-n cur ca de obicei o sa-si bata astia joc ne noi toata viata. Au avut cifra de afaceri de 60 si ceva de milioane de euro…daca nu stiati nu sunt muritori de foame.

  28. Haideti sa facem o plangere comuna la ANPC. Banii de pe card au fost retinuti deja.

  29. Repet ce am mai postat si pe facebook. Exista romani care nu stiu sa verifice anumite preturi pe interent. Poti gasi un produs cu un pret de 2000 de lei undeva si poate de 2500 in alta parte. Am comandat si eu si imediat banii au fost blocati si am primit o confirmare de plata. Daca intre timp asi gasi in alta parte mai ieftin nu asi mai avea nici o sansa sa dau inapoi intrucat banii sunt blocati. De ce firmele sunt acoperite tot timpul si au dreptul la tot felul de scapari. Au fost multe persoane care vorbeau de asigurari. In multe domenii exista asigurari obligatorii…..nu inteleg de ce nu ar fi si aici cazul. Exista drepturi pentru oameni si cred ca e cazul ca cineva sa si plateasca. Felicitari emag ( si nu le fac reclama ) pentru ca au onorat comenzile. Multi nu inteleg ce reclama isi face o firma atunci cand iese pe toate posturile de televiziune si afirma ca e greseala lor si ca vor onora toate comenzile. Nu am ideea cate comenzi se puteau lansa in aprox. 1,5 ore si stiu ca au fost persoane care au comandat si 60 de bucati insa daca ei le vand cu 500 de euro inseamna ca au si profit iar din partea mea sa onoreze cate 1 bucata pe comanda asa cum a facut si emag,

  30. Daca nu onoreaza comenzile de televizoare, faceti-le atatea comenzi false cat sa-i saturati! De ce sa pierdeti timpul adunandu-va pe la sediul lor?

    • Corect! Daca toti am face comanda cu ramburs (pe chestii cat mai voluminoase ca sa ii omoare la transport), le-am face o mica paguba 🙂

  31. Cred ca a spus ca sa se afle in treaba altfel detalia….2 din cate…cine ti-a confirmat?

  32. Madalina LarisaReply

    Au spus ca nu onoreaza nici o comanda si ca ofera reducere de 5% la urmatoarea comanda.

  33. haideti sa ne organizam cu cap. hai sa faceti o comunitate pe facebook ( ca eu am facut si nu merge – nu stiu de ce ) si sa ii strangem pe toti pe care ii stim acolo. cine face ?

    • in momentul asta nici nu stim cati suntem. probabil ei stiu la ora asta si probabil ca suntem prea putini….

      • nu cred ca suntem putini, daca eram putini onorau comenzile pt. reclama pozitiva cu pierderi minime, „uite domne’ cat de corecti suntem noi”

    • Razvan , m-am alaturat. Hai sa ne strangem sa facem ceva!!!

  34. Buna ziua ,

    Legat de cererea dvs cu numar 324202 va anuntam ca aceasta nu poate fi onorata,
    cererea fiind anulata in mod automat.

    Pentru a compensa timpul si efortul depus in realizarea acesteia va oferim
    o reducere de 5% la urmatoarea cerere pe care o veti face pe site-ul nostru.

    Cu stima, echipa CEL.ro
    021.311.93.08 / 0733.94.95.00

    Mesaj de la cel.ro-cum am mai spus am cumparat 10.

    • Curios, eu unul nu am primit nimic si am cererea 323755
      Poate trimit mailuri de la ultimul la primul

      • Vorbim de cel.ro de ce sa trimita la toti? Ii da mail doar unuia si il roaga pe ala sa transmita mai departe :))

          • Refu

            Mai mult de atat, daca nu vrea, ii spune ca el este de vina ca nu stiu altii, sa-l faca intr-un fel sau altul vinovat, am citit o gramada de review-uri negative despre ei in ultimele 24 de ore.

  35. au postat pe facebook mesajul de la cel.ro prin care se ofera 5 % discount….kk

  36. Reducere de 5%! pff cat de generosi sunt cei de la cel.ro.Daca erau baieti cinstiti onorau cate 1bucata pt fiecare comanda. Dar ei sunt neseriosi si daca faci o comanda la pretul real, ce sa mai vorbim despre situatia de fata. Ei vorbesc de noi ca suntem lacomi dar acelasi lucru nu este valabil si pt. ei? Daca greseala era de cealalta parte (a noastra, intr-un fel sau altul).. nu cred ca gaseam intelegere cu ei si ne primeam banii inapoi… asta va spun eu sigur. Dar fiindca se numeste Cel.ro au impresia ca pot sa faca ce vor cu oamenii…

  37. Am primit si eu mailul oficial,

    Normal mi se parea sa primesc si informatii despre cum imi voi recupera banii +comison

  38. Sunteti dusi cu totii, a facut cineva o greseala si voi ca niste vulturi. Nu va uitati cat de ridicoli sunteti? V-a trecut vreo secunda prin cap ca acolo o fi un om care a facut greseala asta si care poate si-a pierduti jobul? Nu frate, cu dumnezeu inainte, ca asa stie romanu, la tun si la ciupeala, Sa va fie rusine.

    • De aceea exista asigurari si trebuiesc angajati profesionisti nu amatori pe salarii de 500 de euro care nu stiu pe ce lume traiesc. Eu am o afacere si stiu cum e sa ti-o iei, esti patron, pai iti asumi niste riscuri.

    • eu cand am gresit la munca am platit cu varf si indesat, nu a interesat pe nimeni de mine, astea sunt asigurati, nu plateste nimeni de la el din buzunar

  39. Am comandat si eu. Am fost pe la ei azi si am fost primit cu bratele deshise de catre o domnisoara care imi insista ca pretul nu este corect … In fine, nici pretul de 3,5 lei pekm la taxi nu e corect dar daca te-ai urcat esti bun de plata.
    Una peste alta, am vorbit cu avocatul care imi reprezinta firma si a spus ca daca nu sunt livrate, mergem sa vorbim cu ei sa rezolvam cumva problema si apoi la proces daca e cazul (eu sper sa nu fie).
    Cine mai vrea sa vina cu mine astept un semn pe mailul firmei pe care il gasiti pe automatizari-utilaje.ro

  40. Da si eu am primit acum mail-ul de la ei….ideea e ca nu specifica in conditiile in care deja am platit si mi-au luat banii de pe card cum se procedeaza la recuperarea banilor. Marius ai idee avocatul tau ce parere are intr-o situatie de genul asta, se pot face ceva presiuni asupra lor?

  41. Dan,

    Comentezi in necunostinta de cauza, pentru ca, s-au legat cateva detalii:
    1. Perioada de Sarbatori
    2. Ca sa ajungi la produs trebuia sa selectezi pe site PROMOTII -> TV -> Produsul in cauza

    CEL.RO este o firma mare, se putea considera un cadou pentru utilizatorii fideli ai magazinului. Efectiv am vrut sa profitam cu totii de acea promotie. Daca o luau razna toate preturile de pe site putea sa ne trimita cu gandul in alta parte (eroare/problema/virus/atac).
    Se spune ca a fost un virus, dar ce virus, ca a afectat doar 1 produs de pe site.
    Daca erau profesionisti, la 5minute de cand au scos produsul de pe site, puteau sa anunte frumos cu un mesaj (si pe site, nu neaparat prin e-mail) ca a fost o eroare si ca isi cer scuze.
    E-mail-ul prin care au anuntat ca cererea nu poate fi onorata, puteau sa ne comunice ca vor debloca / returna banutii (sa speram ca intr-un timp record).

  42. Domni’ cu avocatul: transmiteti-i domnului ca nu se poate face nimic in acest sens deoarece si pe site, dar si in e-mail-ul cu factura proforma, cei de la ceil se spală pe mâini dpv juridic. Unde s-ar putea încerca ceva, ar fi pentru plătile deja efectuate, online. Aici s-ar putea lega domn avocat de o chichita…

  43. Poate ca cel mai deranjant aspect este faptul ca nu explica ce s-a intamplat de fapt si cand vor fi returnati banii. La asta ar mai fi trebuit adaugate si niste scuze de rigoare pentru ca sa fim seriosi era cazul, nu cred ca are nimeni nevoie de reducerea de 5% pentru ca nu va mai comanda nimeni de la ei cu siguranta.

    Dar, in Romania ca de obicei consumatorii care platesc cu banii jos, sau fac comenzi, sunt luati de prosti daca firma nu castiga nimic, aici retinerea clientelei nu inseamna nimic.

    Aveti mai jos 2 link-uri sa va exprimati parerile despre ei, mai postati daca stiti si alte site-uri unde le putem „promova” imaginea:

    http://www.price.ro/cel.ro-reviews
    http://www.trustpilot.com/review/www.cel.ro

    Folositi-le si spuneti la toata lumea ca sa afle ce fel de oameni sunt.

    Pe site-ul lor sunt numai review-uri regizate si daca urmaresti orice alt review pe internet despre ei, vei gasi doar comentarii negative.

    Retrageti-va like-urile de pe facebook si indemnati-va si prietenii sa faca la fel. In caz contrar, peste cateva luni episodul se va repeta cum s-a mai repetat si in trecut.

  44. Buna ziua,
    In primul rand va multumim pentru mail-ul dat si ne cerem scuze inca o data pentru neplacerea cauzata. Va informam urmatoarele:
    1. Daca partile nu au convenit altfel, momentul incheierii contractului la distanta il constituie momentul primirii mesajului de confirmare de catre consumator, referitor la comanda sa – dumneavoastra nu ati primit o confirmare prin mail a comenzii ci o confirmare a cererii de comanda, un mail ce este generat automat si in care se specifica faptul ca nu reprezinta un obiect contractual si ca nu este confirmarea ca produsele se pot livra;
    2. De asemenea va informam ca in mail-ul primit de la cei de la plati online dupa transferul bancar sunteti informat astfel – „In acest moment suma este blocata in contul dvs, iar debitarea contului se va face dupa expedierea produselor/serviciilor comandate.” – asta inseamna ca banii nu au fost niciodata in contul nostru si blocati in contul dumneavoastra. Aceasta debitare catre firma noastra se facea dupa ce noi aveam produsul disponibil pentru livrare. Comanda ce scrie ca este confirmata in acest mail este pentru plata nu pentru comanda.
    Va intelegem frustrarea in privinta acestui caz insa din pacate totul este pe baza unui sistem informatic ce uneori mai are si erori. Mentionam ca eroarea a aparut in perioada unor zile libere legale ce a dus la intarzierea rectificarii si produceri acestei mari incurcaturi.
    Va multumim pentru intelegere.
    O zi buna
    Cu respect

    corsar online srl Cristina Cumpanasu
    Iuliu Maniu 7, Sector 6 , Bucuresti
    +web http://www.cel.ro

      • Si eu am cumparat 8 TV-uri pe firma, cu cardul. Tocmai am primit mail de la CEL.ro: „Stimate client APARASCHIVEI MARIAN SERGIU,
        Acest e-mail reprezintă confirmarea anulării tranzacției în valoare de 392.00 RON realizată la http://WWW.CEL.RO .

        Cardul dvs nu a fost debitat pentru aceasta tranzactie, iar suma blocata la momentul tranzactiei a fost trimisa spre deblocare la banca emitenta a cardului, prin canalul Visa / MasterCard.
        In functie de politicile bancii emitente, veti avea suma disponibila in 1-30 de zile de la data acestei confirmari (in mod obisnuit in aproximativ 2-3 zile lucratoare).
        Pentru mai multe informatii cu privire la procedurile si termenele de deblocare specifice bancii emitente, cat si pentru confirmarea faptului ca nu ati fost debitat pentru aceasta tranzactie, va rugam sa contactati direct banca emitenta a cardului. ”

        Deci deja au inceput sa refuze platile efectuate, deci clar nu se va mai livra nimic. Din punctul meu de vedere totul n-a fost nimic altceva decat o campanie de publicitate nesimtita. Emag macar si-a asumat greseala si mai tarziu chiar au avut o campanie de reduceri ceva de genul „oops, iar am gresit preturile”. Cine e baiat destept profita de pe urma unei asemenea „greseli”. Cum se mai spunea prin alte comentarii, la cate probleme au clientii obisnuiti cu cel.ro care cumpara produse la preturile oficiale, ce asteptari sa avem noi care am profitat de „greseala” lor ?

  45. Vezi, eu ce ziceam.. Sunt acoperiti juridic. Cat despre faptul ca cineva ar fi platit deja, si, chiar daca ar fi fost deja retrasa suma… ei va returnau banii si asta e. Nu poti da in judecate pe cineva fara sa ai de la ei refuz de plata, sau o justificare pentru care ei nu iti intorc plata… Prin urmare, vise placute! 🙂

  46. Nu, nu e asa. Chiar daca nu au debitat contul, am avut banii blocati timp de 2 zile cel putin si nu primesc nimic in schimb. Eu nici acum nu am primit banii inapoi. Poate faceam altceva cu acesti bani in timpul asta. Nu e normal! Trebuie dati in judecata!

  47. Am mai observat ceva; de azi dimineata cand se regasea acest subiect pe mai multe site-uri online de stiri sau diverse vad ca nu se mai regaseste decat aici si pe ziare.com. Foarte ciudat as zice, azi dimineata cand am cautat, aveau articolul publicat cel putin 5-6 site-uri.

    • Asta e blog personal, nu m-a contactat nimeni. Mai mult de atat este un articol legat de parerile clientiilor, nu este un articol realizat ca sa le fac eu rau, ci pur si simplu le arat cu degetul o greseala care au facut-o.

      • Foarte bine si faci. Prea multi spunem ca deh, asa e la noi. Si trecem mai departe fara sa luam masuri impotriva celor care ne incalca abuziv drepturile. Sunt exemple destule printre companiile mari de telefonie, care in continuare cer niste taxe de anulare abonament care conform legii nu mai sunt legale. Dar le cer la tupeu, cine le plateste bine, cine ameninta cu ANPC-ul, scapa de ele.

  48. …ca cei de la cel.ro au „gresit” mai mult sau mai putin intentionat, nu ma intereseaza, mie sa-mi dea tv-urile mele cumparate….am comandat 100 bucati…mi-au zis cum ca comanda a fost procesata…vreau tv-uri multe sa-mi pun pe masina vreo 10, in bloc vreo 20, in garsoniera confort 34 inca vreo 20, eventual si pe balcon 5 buc ca sa vada vecinul ca sunt bogat….o sa-mi pun unu la mana….restul le vand ca sa am bani de mall, de tricou cu „gigolo italiano”, freza tip coif, ochelari „police” din obor si apa din balta de la coltul strazii….vai ce v-as da foc multora dintre voi….nici o remuscare nu as avea….as incepe cu tiganii, parlamentarii si as termina cu romanii tiganizati (aka neamurile proaste, care sunt cei mai multi si ar trebui sa fie primii)

  49. Va rugam trimiteti reclamatii insotite de probe aici:[email protected] . Reclamatiil trebuiesc scrie in nume personal, cu datele dvs de identificare (Nume, prenume, adresa, nr de telefon). Explicati ce s-a intamplat.

    • Nu cred sa avem sorti de izbanda! Ei s-au acoperit si se vor folosi de orice argument pentru a nu onora comenzile. Simplul fapt ca in mail spune ca nu este o comanda ferma este salvator. Altfel spus nu exista un contract clar incheiat intre parti. Mai mult, ei pot invoca niste articole parca din codul civil (sau comercial) unde spune ca vanzarea la preturi derizorii ori atunci cand partile NU au convenit de comun acord poate fi anulata. In acest caz cel.ro NU a convenit vanzarea, iar produsul vandut intra la categoria pret derizoriu (50 lei in 2000 e cam 2.5 %..nu am auzit de reduceri de pret de 97.5% in nici o vanzare. sigur, pot exista cazuri particulare, dar convenite de parti). Intr-o alta ordinde de idei, faza cu virusul e cel putin de prost gust…adica virusul a afectat doar 1 TV? si la pe ce criteriu? Marca? :))

    • Adesta este raspunsul de la anpc: Raspunsul primit de la ANPC:

      Buna ziua,
      Avand in vedere definitiile de mai jos, trebuie sa acceptati ideea ca s-a comis o greseala si nu puteti avea pretentia sa vi se faca … “o donatie”.

      DEX
      DERIZÓRI//U ~e (~i) 1) (despre prețuri, valori) Care este foarte scăzut; de nimic; ridicol. 2) Care merită să fie luat în râs (prin lipsa sa de importanță). Argument ~. [Sil. -zo-riu] /<fr. dérisoire, lat. Derisorius

      CODUL CIVIL
      Art. 1.665 Preţul fictiv şi preţul derizoriu
      (1) Vânzarea este anulabilă atunci când preţul este stabilit fără intenţia de a fi plătit.
      (2) De asemenea, dacă prin lege nu se prevede altfel, vânzarea este anulabilă când preţul este într-atât de disproporţionat faţă de valoarea bunului……
      CPCMB

  50. Nu ar fi mai bine sa ne unim, sa trimitem o singura declaratie cu ceea ce s-a intamplat si sa o semnam toti? Pana la urma ei au trimis acelasi mail de anulare al comenzii tuturor iar ceea ce a patit unul am patit toti in aceiasi masura. Eu sunt curios ce cai legale de atac sunt in situatia asta si ce sanse ar fi sa castigam un proces impotriva lor.

    • deci mergeti pe pagina de facebook ” teapa de la cel.ro” si inscrieti-va acolo in lista. se pare ca vom face ceva pana la urma desi raspunsul opc nu ne incurajeaza deloc.

  51. Alin NicoriciReply

    Am prins si eu aceasta oferta, din pacate nu am ales sa platesc cu cardul. Am primit si eu acel mesaj, sunt niste nesimtiti si desigur un magazin praf.

  52. Doar nu va asteptati ca cel.ro sa se comporte ca si emag 😛 E clar ca nu vor onora comanda, gasesc cate o chichita in orice!

Write A Comment