Creare Site WordPress – Pret de inceput 749 Lei

Autor: Refu

Crearea unui site de afaceri este întotdeauna una dintre deciziile care te va ajuta sa aduci si mai multi clienti in firma. Este cel mai simplu mod de a permite clientilor sa te gaseasca online, in asa fel incat sa afle ce servicii oferi sau ce produse pot achizitiona de pe site-ul tau.

Creare site cu WordPress la un pret de 749 Lei!

 

Creare site wordpressWordPress este un CMS (Content Management System) foarte puternic construit, un cod optimizat pentru motoarele de cautare si cu o securitate bine pusa la punct de comunitate, chiar daca platforma a fost lansata doar pentru bloguri în 2003.

In scurt timp a ajuns sa fie folosit de foarte multi dezvoltatori web, simplitatea si diversitatea de module existente in momentul de fata plaseaza WordPress pe primele locuri in topurile dezvoltatorilor web.

Creare site Business prin WordPress

Stii deja cat de important este sa detii un site de afaceri pentru ati pastra identitatea online, nu-i asa?

Uitandu-te la toate avantajele de a avea afacerea ta reprezentata de un site web online, iti este foarte usor sa beneficiezi de un site optimizat pentru motoarele de cautare intr-un timp scurt.

Oferta creare site de prezentare la pret accesibil

Pret pentru realizarea unui site

Creare site de prezentare simplu

(1-9 pagini)

  • 749 Lei (template free + customizare)
  • 1249 Lei (template premium + customizare)

Creare site de prezentare complex

(10-20 pagini)

  • 1240 lei (template free + customizare)
  • 1990 lei (template premium + customizare)

Creare site de prezentare business

(25-100 pagini)

  • 1990 Lei (template free + customizare)
  • 2990 Lei (template premium + customizare)

 

Care sunt pasii? Realizare site de prezentare

Pentru inceput trebuie structurata informatia din site. Aici discutam de:

  • Nume site si domeniu;
  • Logo si culori site;
  • Informatii pagini: despre si contact;
  • Categorii de servicii sau produse;
  • Imagini reprezentative pentru servicii sau produse;
  • Alegerea unei teme wordpress (gratuita sau premium);
  • Alte informatii necesare proiectului web.

Apoi se pot pune la punct structura site-ului, cum vor fi facute landing page-urile pentru fiecare pagina in parte si la final predarea proiectului.

Pentru a pregati fiecare element in parte, structurez categoriile de mai sus pentru detalierea fiecarui pas.

Inainte de a incepe o sa scriu putin despre motivul de a alege WordPress pentru afacerea ta.

De ce WordPress este cel mai bun pentru crearea site-ului tau?

  • WordPress este gratuit (orice cod scris de la zero ridica valoarea proiectului cu 1000-3000 Lei)
  • Este foarte usor de folosit (administrarea este deja construita, sunt necesare sume de 1000-2000 Lei pentru un panou de administrare)
  • Avem teme abundente (care sunt ca site-urile gata facute si pe care le putem actualiza si personaliza – costuri de 450 – 800 Lei – in loc de 3000-4500 Lei)
  • De asemenea, aveti pluginuri (instalare si personalizare functii in site la costuri minime de 200-650 Lei fata de 2500-4500 Lei)
  • Este open source (poti face aproape orice prin ajustarea fisierelor de cod)
  • Foarte usor de gestionat, ceea ce face ca mentinerea si actualizarea site-ul tau sa fie usor, fara costuri de mentenanta, update pluginuri printr-un click, la fel si core-ul wordpress-ului.

Acum ca am aflat cu ce ne ajuta WordPress-ul, este timpul sa trecem la pasul urmator si anume alegerea unui logo si culori pentru site.

Numele site-ului si al domeniului web pentru business-ul tau!

La prima vedere trebuie sa fim atenti la urmatoarele lucruri:

  • Despre ce este site-ul?
  • Din ce categorie face parte?
  • Ce tip de informatii vom avea online?

 

De exemplu, daca site-ul este despre branding / prezentarea produselor sau a serviciilor care fac parte dintr-o categorie de logistica (transport marfa) si pe site vor fi instructiuni despre cum functioneaza acest demers pas cu pas, atunci o sa alegem un nume de brand al site-ului de genul:

  • Nume: Mega Logistics International | URL: megalogistics.ro
  • Nume: Fast Logistics Transport | URL: fastlogistics.ro etc.

Un alt exemplu este acela al unui site construit pentru seo pentru a vinde direct un produs sau un serviciu si atunci discutam despre un research mai extins despre cuvintele cheie relevante afacerii.

Aici o sa fie nevoie de un keyword research pentru a targheta cel mai cautat cuvant cheie in motoarele de cautare astfel incat vom obtine numele site-ului si al domeniului web, cum ar fi:

  • Nume: Transport Marfa Bucuresti | URL: transportmarfa.ro
  • Nume: Livrare Pizza Rapid | livrarepizzarapid.ro etc.

Logo si culori pentru un site business

Pentru realizarea unui logo, pasii sunt foarte simpli! Putem alege simboluri relevante fata de numele site-ului, drept urmare pentru o firma de logisitca folosim un camion sau un tir care lasa in urma niste linii pentru a prezenta livrarea coletelor rapid alaturi de numele business-ului si un slogan foarte usor de retinut.

Culorile folosite pe site trebuie sa apara in logo sau invers, in cazul in care logo-ul este primul, atunci site-ul trebuie construit cu acele culori.

Informatii despre business & contactul firmei

Fiecare firma are un istoric sau o viziune pentru clienti si business, asa ca aceste informatii trebuie sa apara in pagina despre noi, urmat de toate informatiile de contact pentru firma alaturi de toate retele sociale.

Categorii de servicii/produse prezente pe site

Fiecare site business are nevoie de toate categoriile de servicii sau produse pe site, fiind important pentru orice client care intra pe site sa stie clar cu ce se ocupa firma, landing page-ul de pe homepage trebuie construit in asa fel incat din partea superioara pana in josul paginii clientul sa stie 50% despre companie.

Aici o sa fie nevoie de text suplimentar pentru fiecare serviciu sau produs in parte. Pentru firmele care au 1000 de produse si 3-4 cuvinte la descrierea produsului alaturi de o poza 300×400 pixeli, aici nu ai ce sa oferi clientului, ii oferi doar posibilitatea sa iasa mai repede de pe site.

Tot la acest capitol, fiecare serviciu in parte are nevoie de un text scris bine, pentru a prezenta serviciul tau prin cuvinte potrivite, care starnesc curiozitatea de a citi mai mult despre companie sau servicii/produse.

Tocmai din aceasta cauza se recomanda pagini de servicii cu text minim de 500 cuvinte, optim 800-900 cuvinte, urmate pentru produsele de pe site de o scurta descriere de 150 – 200 cuvinte. Acest text are rolul de a informa clientul, precum si de a optimiza pagina pentru motoarele de cautare (SEO).

Imagini reprezentative pentru servicii/produse

Cu totii cunoastem vorba aceea cum ca „o imagine face cat o mie de cuvinte”, tocmai din acest motiv este recomandat sa folosim imagini reprezentative pentru servicii sau anumite categorii de produse, doar ca este imperativ sa folosim imagini originale realizate produselor/serviciilor business-ului pe care-l prezentam.

Este indicat sa folosim imagini de calitate la o rezolutie minima de 1000×1000 pixeli, dar totodata se pot folosi imagini reprezentative de pe site-urile de imagini stock gratuite.

Alegerea unei teme wordpress (gratuita sau premium)

Poate cel mai important pas este alegerea unui design pentru site (tema) care sa prezinte cat mai bine business-ul, dar acesta trebuie sa fie construit cat mai simplu vizual pentru a pune in balanta doar textul si imaginile pentru prezentarea serviciilor sau produselor.

Avantaj tema gratuita

  • Cel mai mare avantaj pentru tema gratuita este bugetul, fiind foarte permisibil un site de acest gen;
  • Varietate mare de teme de unde ai putea alege un design potrivit;
  • Folosirea unui builder gratuit alaturi de tema gratuita.

Dezavantaj tema gratuita

  • Lipsa update-urilor pentru tema poate produce un dezavantaj pe termen mediu-lung;
  • Poate sa fie mai complicat customizarea ei, daca sunt anumite elemente care nu au fost realizate pentru customizare;
  • Posibil sa existe o licenta care obliga pastrarea unui text de copyright cu link in footer.

Avantaj tema premium

  • Construita cu cele mai noi tehnologii web;
  • Module premium livrate gratuit, in pretul temei;
  • Poate avea un builder premium livrat gratuit in pretul temei;
  • Update-uri periodice prin care se repara bucati de cod, avand codul intr-o structura html corecta si fara erori;
  • Doar temele premium beneficiaza de un nivel de creativitate vizuala foarte mare;

Dezavantaj tema premium

  • Costul este putin mai mare;
  • Nu se recomanda folosirea unei teme premium fara cheie de licenta;
  • Customizarea poate creste putin pretul proiectului atunci cand clientul doreste ceva diferit.

Alte informatii necesare proiectului web

Fiecare business este unic, deci el reprezinta un produs sau un serviciu in modul lui, aici este posibil sa intre anumite prezentari, certificate de excelenta, video-uri de prezentare si/sau alte elemente personalizate in site.

Pentru orice informatie, curiozitate sau oferta de pret pentru un site web de prezentare la: andrei[@]refu.ro