Orice antreprenor digital lucreaza la propriul site (sau platforma) cu scopul de a-si dezvolta afacerea si de a-si indeplini scopurile. Astfel, mai devreme sau mai tarziu, acesta isi va incepe si aventura in cunoscutul domeniu SEO.
Pana sa apeleze la servicii SEO care sa-i scaleze afacerea, antreprenorul digital va pune la punct o strategie SEO de unul singur – sau cel putin va incerca. Daca esti unul dintre acesti antreprenori, iata cateva lucruri pe care nu le stiai despre SEO si pe care le poti face chiar acum!
Prezenta pe social media influenteaza pozitia in rezultatele cautarii
Interactiunile avute pe platformele sociale dintre o entitate si utilizatori au un impact asupra pozitiei unui brand in rezultatele cautarii. Pe scurt, daca vrei sa faci SEO pentru website-ul tau, ar trebui sa dezvolti, in paralel, si paginile social media ale afacerii tale.
Totodata, acest lucru inseamna ca promovarea realizata strict la nivel de social media nu este irelevanta, mai ales atunci cand doresti sa ai parte de rezultate doar la nivel organic, prin intermediul SEO.
Astfel, atunci cand decizi sa apelezi la servicii SEO, ar trebui, in paralel, sa beneficiezi si de servicii de comunicare social media sau chiar campanii de promovare social media.
Rezultatele organice sunt mai valoroase decat anunturile promovate
In general, este binecunoscut faptul ca cea mai mare parte din traficul unui website provine din rezultatele organice si nu din anunturile promovate (prin Google Ads). Desigur, acest aspect este influentat si de domeniul in care activezi.
In cazul unui restaurant nou, de exemplu, anunturile promovate vor face minuni. Totusi, atunci cand restaurantul va avea renume si se va apropia de competitie, rezultatele organice vor deveni principala sursa de trafic – si de comenzi.
Astfel, fie ca apelezi la servicii SEO sau nu, este important sa recunosti diferentele, dar mai ales importanta celor doua tipuri de promovare – organica si platita. Fiecare isi are rostul si deseori, momentul potrivit.
Cuvintele cheie – factor esential, dar nu vital
Importanta cuvintelor cheie este exagerata constant, indiferent de caz/situatie. Ceea ce este clar, totusi, este faptul ca acestea sunt intr-adevar esentiale pentru un website, dar nu vitale.
Pe langa implementarea corespunzatoare a cuvintelor cheie relevante pentru platforma ta, trebuie sa acorzi la fel de multa atentie si: vitezei de incarcare a paginilor, navigarii pe website, adaptabilitatii la dispozitivele mobile, dar mai ales structurii website-ului. Toate aceste elemente trebuie sa creeze o experienta de navigare facila si placuta pentru utilizator.
Din fericire, atunci cand beneficiezi de servicii SEO, toate elementele esentiale mentionate sunt gestionate inainte de implementarea cuvintelor cheie. Un expert SEO nu va incepe sa optimizeze paginile daca acestea nu sunt structurate corespunzator.
Expertii agentiei The Markers iti pot spune mai multe despre optimizarea pentru motoarele de cautare si implicit despre ce anume veti obtine (tu si afacerea ta) de pe urma unei suite complete de servicii SEO. Desigur, nu uita ca SEO este foar o fata a mediului online. Din acest motiv, The Markers aduce la masa de joc digitala servicii complete de digital marketing – tu si afacerea ta veti fi pe maini bune!