Viata ne pune de multe ori in situatia de a avea nevoie in anumite contexte de o serie intreaga de documente, acte cu efect juridic, pentru care vom avea nevoie de serviciile oferite de notar. Si pentru ca gestionarea unor asemenea situatii nu poate fi considerata una dintre cele mai relaxante misiuni si iti doresti o rezolvare clara si care sa nu se intinda pe o perioada prea indelungata, apeleaza la un cabinet notarial profesionist, care sa iti dea siguranta ca problema ta este pe maini bune.

Astfel, fie ca este vorba despre un contract de vanzare – cumparare, dezbaterea unei mosteniri, consiliere in cazul unei mosteniri, contracte de donatie, renuntarea la o succesiune sau renuntarea la un anumit drept etc va trebui sa iei legatura cu un cabinet notarial si  sa parcurgi pasii corespunzatori.

Daca te afli la prima experienta de acest tip si pana acum nu ai mai fost in postura unui client de cabinet notarial, pentru ca totul sa decurga bine, este recomandat sa urmezi cativa pasi simpli astfel incat asteptarile tale cu privire la solutionarea problemei respective care tine de competenta unui notar sa fie implinite. Astfel, daca nu ai o idee foarte clara referitor la cum trebuie sa procedezi si ce sa soliciti  notarului, cel mai bine este ca, initial, sa soliciti o consiliere la acel cabinet. Pentru ca timpul este pretios si nu iti permiti sa il risipesti stand ore in sir si asteptand sa fii primit, cel mai bine este sa iti faci o programare. Asta, pentru ca este stiut faptul ca la majoritatea cabinetelor notariale activitatea este una aglomerata si cu siguranta nu vei avea norocul sa fii primit rapid daca nu ti-ai fixat in prealabil aceasta intrevedere.

La prima intalnire cu notarul este bine sa fii extrem de concis, sa expui clar si la obiect chestiunea pentru care ii soliciti  serviciile acestuia, astfel incat specialistul in domeniul juridic sa poata, intelegand corect situatia ta, sa te indrume si sa iti spuna de ce acte ai nevoie.

Nu te sfii sa ceri lamuriri suplimentare si, daca este nevoie, sa il rogi pe specialist sa iti repete inca o data, avand astfel posibilitatea si sa iti notezi pe hartie toata documentatia care iti este necesara, inclusiv valoarea onorariului si a taxelor pe care trebuie sa le achiti in acest sens.

Author

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Abonare pentru