Comunicate de Presa 2018

De ce sa iti promovezi afacerea printr-un comunicat de presa?

Dezvoltarea unei afaceri inseamna, pentru toti cei care sunt la inceput de drum, un teren minat. Exista atat de multe provocari si pericole, incat in doar cateva luni de la start, un procent mare de aspiranti la titlul de antreprenor renunta.

Una dintre greselile majore pe care le fac toti acesti oameni este faptul ca isi cheltuiesc bugetul intr-un mod inutil.

Promovarea este mama comertului si in momentul in care se dezvolta o afacere, este necesar un buget special pentru aceasta. Din pacate, multe dintre solutiile de promovare de pe piata nu sunt atat de eficiente. Printre solutiile eficiente insa, se gasesc comunicatele de presa.

Ce sunt comunicatele de presa?

Prin comunicate de presa se intelege redactarea unor texte cu noutati din companie, care sunt publicate pe site-uri specializate, precum www.ecomunicate.ro. Partea cu adevarat atractiva este ca aceste site-uri de comunicate sunt vizitate de un numar foarte mare de jurnalisti care pot prelua informatia si o pot promova in mod gratuit.

Pentru eficientizarea unui comunicat de presa trebuie sa fie respectate cateva reguli:

1) Textul trebuie sa fie foarte bine redactat si sa atraga cititorul.

Textul este cel mai important. Daca se redacteaza un comunicat bun, sansele de reusita sunt foarte mari. Este bine, asadar, sa se apeleze la un content writer cu experienta in redactarea de comunicate de presa.

2) Site-ul unde este publicat trebuie sa fie bun.

Un site de comunicate de presa trebuie sa aiba o baza cat mai mare de jurnalisti abonati la newsletter si sa fie de incredere.

3) Informatia oferita trebuie sa fie corecta.

De asemenea, este esential ca informatia furnizata cu ajutorul comunicatului sa fie corecta. Promovarea unui produs care nu exista sau caruia i se gasesc avantaje pe care nu le are, poate sa se intoarca impotriva intregului business.

Care sunt principalele avantaje ale unui comunicat de presa?

In primul rand, un astfel de comunicat este ieftin. Site-urile de profil solicita doar cativa euro pentru publicare, suma pe care si-o permite orice business. De asemenea, multe site-uri ofera si ajutor in ceea ce priveste redactarea, oferind un model de comunicat de presa, in asa fel incat beneficiarul sa poata scrie in regim propriu noutatea.

Un alt avantaj major este faptul ca printr-un comunicat se poate construi un brand si de asemenea se poate obtine o publicitate destul de eficienta. Combinat cu alte solutii de promovare, poate sa fie una dintre cele mai bune modalitati prin care un business se poate promova cu bani putini.

Ce trebuie sa faca un antreprenor aflat la inceput?

  • Sa evidentieze produsele si noutatile care ii pot aduce vanzari;
  • Sa gaseasca informatii relevante si atractive despre ele;
  • Sa redacteze comunicate de presa;
  • Sa le publice pe site-uri de profil care atrag suficient de multe vizite, atat din partea cititorilor obisnuiti, cat si din partea jurnalistilor.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Abonare pentru