In timp ce globalizarea crește cererea pentru produsele care urmează să fie expediate în străinătate, ea se bazează, de asemenea, pe transportul regional, precum și pe transportul local. Modurile de transport pentru a aduce un produs din Grecia în New York sunt diferite de cele pentru transportul aceluiași produs de la New York la Chicago și Chicago către North Dakota. Acestea pot varia de la transportul maritim în containere frigorifice la transportul în camioane frigorifice  la serviciul de curierat frigorific local.

Lantul rece a contribuit, de asemenea, la dezvoltarea economica. Țările în curs de dezvoltare au mai puține bariere la intrare în ceea ce privește consumarea și producerea de bunuri perisabile.

Industria științei vieții și industria farmaceutica au înregistrat, de asemenea, o creștere extraordinară în ultimul deceniu și sunt menite să continue să se dezvolte și să se dezvolte.

De fapt, începând din martie 2017, logistica lanțului farmaceutic frigorific este o industrie globală de 13,4 miliarde de dolari. Dezvoltarea produselor cu temperatură controlată în industria farmaceutică și a științelor vieții crește cu mai mult de două ori decât rata produselor controlate fără temperatură. Compania farmaceutică estimează că, până în 2021, logistica farmaceutică la rece va fi în valoare de 16,6 miliarde de dolari.

Inovația tehnologică în aceste domenii a dus la crearea a tot mai multe produse care necesită medii controlate de temperatură pentru a-și menține integritatea și eficacitatea.

Cu toate acestea, transportul frigorific este o industrie de nișă și este mult mai scump decât transportul bunurilor uscate.

De exemplu, în timp ce un container de 12 de metri pentru transportul mărfurilor uscate costă în jur de 5.000 de dolari, un camion cu aceeași dimensiune poate costa aproximativ 30.000 de dolari.

În timp ce există concurență în cadrul industriei, natura specializată a serviciilor și formarea necesară pentru a oferi cele mai bune servicii posibile împiedică intrarea pe piață a multor transportatori de mărfuri uscate.

Există mult mai multe pentru a transporta un palet de produse, carne, pește sau lapte decât există în transportul unui palet de hârtie. Și oamenii vor avea întotdeauna nevoie să consume alimente proaspete!

În plus, în timp ce unele companii sunt echipate cu flote dedicate pentru transportul mărfurilor uscate, este mult mai dificil pentru o companie care nu are competența de bază a transportului frigorific pentru a-și menține propria flotă și a-și gestiona propria logistică.

Aceasta reprezintă o zonă în care furnizorii de logistică de la terți pot economisi bani și pot spori eficiența transportatorilor. Acest lucru face ca furnizorii de servicii de furnizare frigorifică din industrie, cum ar fi Winnesota, să fie un partener ideal.

Author

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Abonare pentru