Refu Blog

 

Când va veni momentul să achiziționați o imprimantă nouă pentru afacerea dvs., puteți să vă întrebați dacă aveți nevoie de o imprimantă multifuncțională color Kyocera ecosys color   . Capabila să îndeplinească îndatoririle mai multor dispozitive, inclusiv un scaner, un copiator și un aparat de fax, un MFP poate părea o soluție ideală. Înainte de a lua decizia finală, totuși, trebuie să luați în considerare anumiți factori care să vă ajute să vă garantați că cumpărați echipamentul potrivit pentru a vă satisface nevoile.

Funcționalitate necesară

Cea mai importantă întrebare la care trebuie să răspundeți atunci când luați decizia între o imprimantă unică sau multifuncțională este care sunt nevoile dvs. imediate și viitoare. Dacă trimiteți și primiți în mod regulat faxuri, faceți copii și scanați documente, atunci un dispozitiv multifuncțional poate satisface aceste nevoi, fără a fi nevoie să achiziționați echipament suplimentar. Când biroul dvs. are deja un aparat de fax, un copiator sau un scaner, atunci trebuie să decideți dacă doriți să consolidați dispozitivele. Dacă nu, o imprimantă standard va fi suficientă. Un lucru de reținut este faptul că nu toate echipamentele MFP oferă aceleași caracteristici. De exemplu, unii oferă posibilități de tipărire, copiere și scanare, dar nu includ un aparat de fax încorporat.

Spaţiu

Echipamente precum o imprimantă, un copiator și un aparat de fax adesea supraaglomerează birouri mici. Consolidarea acestor dispozitive într-o singură mașină multifuncțională poate oferi economii semnificative de spațiu atunci când spațiul de birou este premium. De exemplu, o imprimantă multifuncțională ocupă adesea aceeași cantitate de spațiu de birou ca o imprimantă cu o singură funcție, oferind, de asemenea, capacități de copiere, scanare și fax. În plus, mașinile mai mari, cu volum mare, necesită de obicei aproximativ aceeași cantitate de bunuri imobiliare de birou ca omologii lor monofuncționali, adăugând funcționalitate.

Cost

MFP-urile vin adesea cu un preț mai mare decât omologii lor cu o singură funcție, dar prețul poate fi mai mic decât costurile asociate cu achiziționarea mai multor dispozitive. În plus, ar trebui să luați în considerare costurile de întreținere în curs de luare a deciziei dvs. De exemplu, atunci când aveți nevoie de capabilități de imprimare și scanare, puteți considera că costul inițial al unei imprimante all-in-one cu jet de cerneală este mai mic, dar dacă faceți o mulțime de imprimare, atunci costul înlocuirii cartușelor de cerneală se poate adăuga rapid . În acest caz, este posibil să cumpărați o imprimantă laser desktop și un scaner separat. În mod alternativ, poate doriți să luați în considerare o imprimantă laser multifuncțională.

Alte considerente

Un factor important pe care trebuie să-l aveți în vedere atunci când alegeți un MFP este că, atunci când apare o problemă tehnică, este posibil să vă găsiți incapabil să îndepliniți oricare dintre funcțiile dispozitivului. Dacă vă bazați pe abilitatea dvs. de a trimite și primi mesaje de fax, atunci poate doriți să luați în considerare un dispozitiv separat pentru a evita timpul de oprire în cazul în care hardware-ul imprimantei dvs. nu reușește. În plus, rămânând cu cerneala sau tonerul imprimantei dvs. multifuncționale, nu vă permite să copiați și să imprimați mesajele fax primite.

Author

Mai multe informatii aici: http://www.refu.ro/despre/

Write A Comment