Vrei sa beneficiezi de servicii SEO, dar nu știi prea multe despre acestea sau despre pașii pe care ar trebui sa-i urmeze specialiștii la începutul unei colaborări? Nu ești singurul proprietar sau administrator de afacere online care are astfel de griji.
Apoi, o primă impresie trebuie să fie mereu bună, mai ales când beneficiezi de servicii. Dar cum îți poți face o primă impresie bună atunci când nu știi cum ar trebui să arate aceasta? Simplu – continui să citești acest articol!
În cele ce urmează, vei afla cum ar trebui să arate o primă impresie bună atunci când beneficiezi de servicii SEO profesionale!
Audit SEO cuprinzător
O agenție profesională nu va elabora o strategie sau propune anumite schimbări la nivelul website-ului în lipsa unui audit SEO cuprinzătot realizat ca la carte. Acesta va cuprinde, aproape întotdeauna:
- Evaluarea aspectelor SEO tehnice ale website-ului.
- Optimizare on-page.
- Calitatea și relevața conținutului existent pe website.
- Profilul de backlink-uri.
- Analiza competiției.
În mare, auditul este ca o hartă care arată specialiștilor SEO ce anume funcționează și ce nu pe un website – desigur, această hartă scoate în evidență și potențialul de îmbunătățire al anumitor secțiuni ale platformei.
Stabilirea obiectivelor și dezvoltarea strategiei
Atunci când beneficiezi de servicii SEO profesionale, specialiștii vor acorda mai multă atenție obiectivelor afacerii tale. Astfel, aceștia vor:
- Avea nevoie de opiniile tale pentru a defini obiective clare, măsurabile și mai ales conform obiectivelor afacerii tale.
- Dezvolta o strategie SEO personalizată, în conformitate cu aspectele evidențiate în urma auditului.
- Folosi diferite bune practici (SMART framework, de exemplu) pentru a crea obiective SEO corespunzătoare.
Comunicare și colaborare transparente
Evident, va trebui să beneficiezi de servicii SEO profesionale caracterizate de:
- Comunicare deschisă și răspunsuri oferite prompt la întrebări.
- Întâlniri frecvente pentru a garanta viziunea similară asupra obiectivelor și informațiilor primite sau transmiteș
- Explicații clare privind strategiile și tacticile care vor fi implementate.
- Bunăvoința de a colabora cu echipe interne, inclusiv echipe de conținut, web development și marketing.
În general, toate cele mentionate pot fi evaluate de la primele întâlniri cu specialiștii SEO. Dacă un anumit aspect lipsește, pune o întrebare – iar dacă răspunsul nu este pe placul tău, atunci poate este cazul să cauți servicii SEO cu adevărat profesionale.
Totodată, este recomandat să cauți echipe sau agenții caracterizate de flexibilitate în ajustarea strategiilor și campaniilor SEO. O strategie trebuie să fie adaptată la industria în care activezi, precum și la publicul țintă pe care îl vizezi.
Dacă beneficiezi de servicii SEO profesionale, nu îți va fi dificil să obții o confirmare din partea specialiștilor privind faptul că strategiile vor fi adaptate luând în calcul și informații aferente performanței campaniilor trecute și schimbărilor pieței, printre altele.
Pe scurt, totul va fi realizat la un nivel care nu poate fi caracterizat altfel decât cuprinzător – iar acest aspect poate fi observat de la prima întâlnire cu o agenție profesională!
Specialiștii agenției The Markers îți stau la dispoziție dacă vrei să afli mai multe despre ce înseamnă o ofertă de servicii SEO sau optimizarea pentru motoarele de căutare în general!