Vrei sa iti deschizi un nou sediu pentru afacerea ta? Iata ce documente nu trebuie sa iti lipseasca!

Administrarea si dezvoltarea unei afaceri presupune multa munca si timp alocat, dar satisfactia de a observa cum aceasta evolueaza astfel incat antreprenorul sa isi poata crea conditiile dorite pentru a-si putea desfasura activitatea cat mai eficient este una uriasa. 

Totusi, atunci cand se construieste sau se renoveaza complet un spatiu in care va fi relocata o activitate de business, antreprenorii au obligatia de a crea toate conditiile de siguranta pentru angajatii sai. Acest lucru presupune inclusiv obtinerea tuturor documentelor necesare pentru a putea demara activitatea in mod legal. Unul dintre aceste documente este o autorizatie de incendiu, care este acordata de reprezentantii Inspectoratului General pentru Situatii de Urgenta (IGSU) din oras. 

Ce conditii trebuie indeplinite pentru a primi autorizatia de securitate la incendiu? 

Aproape toate categoriile de constructii de mari dimensiuni sau care adapostesc un numar mare de persoane trebuie sa obtina autorizatia de securitate la incendiu. Aceasta este acordata numai dupa ce reprezentantii IGSU au verificat si au observat ca spatiul indeplineste toate cerintele pentru a garanta siguranta oamenilor in caz de incendiu. 

Unele dintre aceste cerinte presupun: 

  • existenta unui scenariu de securitate in caz de incendiu;
  • obtinerea raportului de expertiza tehnica pentru securitatea la incendiu;
  • o expertiza care contine caracteristicile constructiei, detalii de constructie si relevee, precum si observatiile si consemnarile verificatorului;
  • referatul efectuat de verificator cu privire la cerintele de securitate la incendiu pentru constructii si instalatii. 

De asemenea, trebuie precizat ca pentru a obtine autorizatia de incendiu, trebuie sa se depuna o cerere de avizare la IGSU, precum si sa se obtina initial, avizul de securitate la incendiu, care trebuie obtinut inca de la inceputul lucrarilor de constructie sau renovare, in faza de proiect. 

Cum toate acestea presupun cunoasterea legislatiei aflate in vigoare, dar si mai multe drumuri pentru a obtine toate aprobarile si documentele, antreprenorii pot apela la servicii profesionale, oferite de obicei de firmele de proiectare, in cadrul carora existe personal calificat sa poata obtine autorizatia respectiva intr-un timp mai scurt, potrivit pentru a putea deschide la timp noua locatie. 

Subscribe
Abonare pentru
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments