Abonament Netflix la pret mai mic in 2019?

Netflix pierde targeturile de crestere a abonatilor cu aproape un milion de abonati in ultimele trei luni din 2018, iar acest lucru duce la aparitia unor griji considerabile din partea investitorilor care considera ca ar putea exista o limita de saturatie pentru platforma de streaming. Potrivit rapoartelor BBC, pretul actiunilor companiei a scazut cu 14%, insa aceasta stire vine dupa inregistrarea unui ritm surprinzator care prevedea ca actiunile vor creste mult mai mult decat in ultimul an.

            Avand peste 130 de milioane de abonati la nivel global, Netflix prevazuse adaugarea unui numar de 6.2 milioane de abonati in ultimul trimestru, insa obtine in schimb un numar de doar 5.2 milioane de abonati. O parte considerabila a investitorilor vad in Netflix viitorul televiziunii, acesta fiind considerat un hub care cu siguranta va domina in toate privintele in ceea ce priveste preferintele de divertisment ale utilizatorilor. Desi previziunile investitorilor sunt favorabile, peisajul devine din ce in ce mai nesatisfacator, acesta realizandu-se din ce in ce mai mult ca o versiune neconditionata a vechiului model de cablu – zeci de canale de la Netflix la CBS sau Showtime, fiecare avand taxa lunara proprie. Din acest punct de vedere, planul de economisire constand in a pune totul intr-un singurserviciu de abonament lunar de 8-15$ nu a fost niciodata sustenabil.

            Ce se asteapta acum de la Netflix in 2019?

Abonament Netflix la pret mai mic in 2019? - Refu.ro

Sa se confrunte cu concurenta care este in continua crestere in urmatorul an sau chiar in urmatorii doi ani. John Stankey, nou-numitul director executiv alcompaniei HBO, le-a declarat de curand angajatilor ca aceasta companie trebuie sa renunte la actuala strategie de tip boutique, de programare a prestigiului si a volumului ridicat al continuturilor pe care o promoveaza Netflix. Notabileste, de asemenea, faptul ca Apple, cea mai mare companie de tehnologie din lume, intentioneaza sa concureze cu Netflix prin lansarea unui serviciu de streaming. Si Disney, una dintre cele mai mari companii de divertisment din lume care domina in prezent peisajul din Hollywood cu proprietati de mare valoare precum Marvel sau Star Wars, isi propune acelasi lucru.

            Catalogat drept un iubitor de investitii in trecut, Netflix era perceput de multi ca devenind in materie de televiziune ceea ce este Amazon in materie de vanzari cu amanuntul. In prezent, acesta reprezinta 8% din totalul vizionarilor TV, reprezentand un procent impresionant, insa nu suficient pentru a avea pozitia dominanta asteptata de multi utilizatori.

            Reed Hastings, directorul Netflix, le-a semnalat investitorilor ca se pot astepta la vesti bune in ceea cepriveste frecventa angajamentelor, precum si durata sesiunilor de vizionare. Cercetarile celor de la CBH Insights citate de CNBC sugereaza faptul ca Netflix este urmarit de abonati in medie 10 ore pe saptamana, comparativ cu Amazon sau Hulu unde media este de doar 5 ore pe saptamana, iar Biroul National de Statistica a Muncii afirma chiar ca telespectatorii traditionali urmaresc Netflix aproape 20 de ore pe saptamana. Cu toate acestea, cablul ramane preferatul utilizatorilor de televiziune.

Se anunta ca Netflix va cheltui aproape 8 miliarde de dolari pentru producerea si achizitionarea unor emisiuni si filme TV in acest an, printre cele mai importante titluri fiind The Simpsons, Futurama, House of Cards sau Making a Murderer.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Abonare pentru