Refu Blog

Exista modalitati de a detecta caracterul, statutul social si locul de resedinta al unei persoane pe baza alegerii marcii de telefon?

Da, intr-adevar, utilizatorii de Android vs. iPhone au profiluri diferite.

Diversi factori pot influenta alegerea sistemului de operare si a marcilor de telefoane mobile. Pentru anumiti utilizatori, este esential ca gadgeturile sa ofere un software sofisticat. Locurile de frunte, in opinia acestora, sunt ocupate de functionalitatea disponibila, de usurinta de utilizare a interfetei si de o gama larga de aplicatii de inalta calitate.

Altii sunt mai preocupati de caracteristicile hardware, cum ar fi dimensiunea ecranului, procesorul puternic, posibilitatea de a adauga memorie suplimentara, capacitatea mare a bateriei, dual SIM si capacitatile camerei foto. Cu toate acestea, unii clienti sunt pur si simplu legati emotional de marca. Modul in care aceasta marca se pozitioneaza influenteaza valoarea de sine si beneficiul emotional al clientilor, care este mai important decat caracteristicile procesorului.

Haideti sa aprofundam subiectul si sa detectam diferentele dintre utilizatorii Android si iPhone.

Cota de piata – Android & iOS

Cota de piata - Android & iOS

Exista doua platforme mobile majore care vor domina in lume in 2021: iOS si Android.

iOS este un sistem de operare creat de Apple si destinat exclusiv dispozitivelor Apple, cum ar fi iPhone, iPad, iPod si Apple TV. Este bine cunoscut pentru sistemul sau inchis si pentru integrarea usoara intre toate dispozitivele. De asemenea, tehnologia Apple este renumita pentru ca este scumpa, cel mai ieftin model de telefon costand nu mai putin de 399 de dolari.

Cele mai recente cifre arata ca iOS are o cota de piata la nivel mondial de aproximativ 26%.

Android a fost dezvoltat de echipa de dezvoltatori Google si se bazeaza pe sistemul de operare Linux. De la Linux, Android a mostenit codul open-source. De aceea, comunitatea de dezvoltatori este foarte entuziasmata de aceasta platforma si creeaza o varietate de shell-uri de sistem.

Android are o audienta mare si mai multe sanse pentru intreprinderi de a ajunge la mai multi consumatori. In ceea ce priveste dispozitivele, exista aproximativ 1300 de marci de tehnologie care au creat mai mult de 20000 de tipuri de dispozitive care functioneaza cu Android. Printre acestea se numara companii mari precum Samsung, Xiaomi, Sony si Huawei. Toate acestea produc o mare varietate de dispozitive mobile, de la cele accesibile care incep de la doar 50 de dolari pana la modele de lux.

Din 2013, Android a detinut o cota de lider in ceea ce priveste placerea sistemelor de operare la nivel mondial, iar in prezent, aceasta a ajuns la 76%.

Aproape 2/3 din populatie foloseste Android, asa ca este evident ca Android este cu siguranta lider in ceea ce priveste cota de piata.

Date demografice – Android & iOS

Date demografice - Android & iOS

Exista, de asemenea, caracteristici demografice Android vs iPhone care pot influenta alegerea.

In ceea ce priveste continentul nord-american, situatia de aici difera de cea din alte parti ale lumii.

Cota sistemelor mobile iOS a prevalat asupra Android si a ajuns la peste 53% in iunie 2021.

In timp ce sistemul iOS este tradus in 40 de limbi, sistemul Android este disponibil in peste 100 de limbi, ceea ce arata distributia mondiala mai larga a celui de-al doilea sistem.

In ceea ce priveste alte caracteristici demografice, nu exista o diferenta fundamentala intre ele. Statisticile iPhone vs. Android arata un avantaj de mai putin de 2% pentru iOS in randul publicului masculin.

In ceea ce priveste categoria de varsta, procentajul Android vs iPhone este usor diferit, iOS are ceva mai multi utilizatori in randul publicului de peste 65 de ani. Acest lucru poate fi cauzat de mai multi factori, cum ar fi designul mai cuprinzator al interfetei, bugetul de rezerva pentru persoanele in varsta si accesibilitatea unui Apple Store autorizat in apropiere, in cazul in care au nevoie de asistenta.

Daca publicul tinta al afacerii dvs. este reprezentat de tarile dezvoltate, cum ar fi America de Nord, Japonia sau Europa, iOS este o platforma mai buna pentru atingerea obiectivelor dvs. de afaceri.

Merita sa alegeti Android daca obiectivul este de a ajunge la un public global.

Puterea de cumparare si comertul mobil – Android vs iOS

Puterea de cumparare si comertul mobil - Android vs iOS

Exista numeroase cercetari care compara personalitatile utilizatorilor de iOS fata de cele ale utilizatorilor de Android. Cele mai multe dintre ele se rezuma la problema statutului socio-economic.

Salariul mediu al utilizatorilor de iPhone din SUA este de 53.251 de dolari, in timp ce salariul mediu al utilizatorilor de Android este de 37.040 de dolari. Mai mult, in timp ce utilizatorii de Android descarca de doua ori mai multe aplicatii decat cei de iPhone, acestia cheltuiesc jumatate din bugetul utilizatorilor de iOS pe aplicatii platite si achizitii in aplicatie.

Veniturile din aplicatiile Android si iOS au ajuns la 111 miliarde de dolari venituri in 2020, in timp ce iOS detine 65% din totalul veniturilor din aplicatii in 2020.

In plus, 71% din veniturile totale apartin jocurilor si aplicatiilor de divertisment. Astfel, PUBG Mobil si TikTok au fost cele mai profitabile aplicatii in 2020.

Publicitatea mobila este o modalitate mai buna de monetizare a unei aplicatii Android, deoarece acopera un public mai mare, in timp ce pentru iOS este vorba de abonamente platite si descarcari.

Comportamentul de notificare (Push Notification) – Android & iOS

Comportamentul de notificare (Push Notification) - Android iOS

Notificarile push sunt un instrument puternic pentru implicarea, retentia si monetizarea marcii. Exista o diferenta destul de substantiala in ceea ce priveste reactia la notificarile push intre utilizatorii iOS vs. Android.

Este informativ faptul ca doar 44 din 100 de utilizatori de iOS opteaza sa primeasca notificari, in timp ce 91 din 100 de utilizatori de Android aleg sa se implice in notificari.

De ce exista o diferenta atat de mare in ceea ce priveste comportamentul utilizatorilor Android vs Apple in materie de notificari?

Spre deosebire de iOS, notificarile push de pe Android nu dispar atunci cand utilizatorul deblocheaza telefonul. Acest lucru face ca sansele de implicare cu notificarea sa fie mult mai mari.

Cu toate acestea, notificarile Android dureaza de 7 ori mai mult pentru a fi deschise de un utilizator, din cauza numarului mai mare de astfel de notificari.

Daca aveti nevoie ca aplicatia dvs. mobila sa interactioneze frecvent cu clientii dvs. prin intermediul notificarilor, puteti, fara indoiala, sa luati in considerare Android pentru dezvoltarea aplicatiei dvs. mobile.

Loialitatea fata de platforma – Android vs iOS

Sunt utilizatorii Android sau iOS cu adevarat atat de diferiti? • Refu Blog

Consumer Intelligence Research Partnership a aratat ca loialitatea clientilor Android fata de o anumita marca este cu 5% mai mare decat a clientilor iOS si ajunge la 91%. Observati ca utilizatorii Android din acest studiu sunt de obicei atasati de o anumita marca, cum ar fi Huawei, Samsung, Xiaomi sau altele, in loc de Android. Este posibil sa fie doar un atasament emotional fata de marca, fara a tine cont de functiile si capacitatile acesteia.

In ceea ce priveste Apple, loialitatea fata de marca se datoreaza ecosistemului pe care il construieste pe toate dispozitivele sale. iPhone, iPad, Apple Watch si MacBook sunt unite de un cont Apple ID si sunt integrate cu iCloud, iMessage, FaceTime si alte servicii interne.

Acesta permite transferul instantaneu de date de pe un dispozitiv pe altul, economisind mult timp pentru utilizatori. In ceea ce priveste dispozitivele Android, singura modalitate de a pastra toate fisierele intr-un singur cont este de a utiliza un cont Google Chrome, desi dispozitivele Apple sincronizate automat sunt mult mai impresionante.

Aceasta corespunde unor functii precum Handoff, Universal Clipboard, Continuity Camera si Apple Pay. O astfel de sincronizare lipseste atunci cand se utilizeaza diferite dispozitive Android, Windows sau Linux.

In continuare, cu cat utilizatorii depun mai mult efort si baga mai multi bani in produsele Apple, cu atat este mai putin probabil ca acestia sa treaca la o alta marca. De exemplu, noua versiune de iPhone implica utilizarea unor accesorii cu magnet care sunt compatibile doar cu cele mai recente modele.

Cine este mai implicat: utilizatorii de iOS vs. cei de Android?

Sunt utilizatorii Android sau iOS cu adevarat atat de diferiti? • Refu Blog

Rich push-urile de iOS sunt deschise in proportie de 3,92%, in timp ce rich push-urile de Android sunt deschise in proportie de 4,39%.

Mesajul este ca agentii de marketing pentru iOS care se straduiesc sa creeze push-uri vizuale atragatoare inregistreaza rate de deschidere mai mari decat in cazul notificarilor push obisnuite. De ce?

Push-urile bogate pot fi atragatoare pentru personalitatile extravertite si orientate spre statut, deoarece sparg experienta mai uniforma a iOS si ofera elemente vizuale stralucitoare.

Mesajele in aplicatie pe iOS au o rata medie de deschidere de 9,93%, fata de 7,26% pe Android. In ciuda acestui fapt, implicarea in mesajele in-app de pe iOS si Android se situeaza la 1-2 sesiuni una de cealalta:

  • Utilizatorii petrec in medie 45,2 sesiuni in decurs de sapte zile de la primirea mesajelor in-app pe iOS si 43,5 sesiuni pe Android.

Strategii pentru iOS ar trebui sa se concentreze pe experienta Apple – utilizatorii prefera sa comunice in cadrul aplicatiei decat sa fie intrerupti in afara ei.

In ceea ce priveste implicarea in aplicatie, comparatia dintre utilizatorii Android si Apple demonstreaza ca aceasta este la fel de capabila sa incante utilizatorii finali ca si omologul sau.

Pe de alta parte, experienta in aplicatie pe iOS este, fara indoiala, superioara. Doar timpul va spune cum va evolua piata in viitor, dar Android pare sa isi recapete impulsul.

De ce iOS?

Sunt utilizatorii Android sau iOS cu adevarat atat de diferiti? • Refu Blog

Ecosistemele Apple.

Atunci cand utilizatorii poseda mai multe produse Apple, de la desktop-uri si laptop-uri la ceasuri si casti wireless, ei se pot bucura de intreaga usurinta de utilizare a ecosistemului iOS si de conexiunile excelente intre toate dispozitivele lor. Astfel, de exemplu, utilizatorii pot debloca MacBook de la distanta cu ajutorul Apple Watch sau pot face fotografii pe iPhone si le pot afisa simultan pe iMac. In plus, iMessage, Handoff, Airdrop si Family Sharing sunt doar cateva exemple de caracteristici unice disponibile doar pentru utilizatorii iOS.

Siguranta prin Secure Enclave, Face ID & Touch ID.

Securitatea datelor clientilor este de cea mai buna calitate pe dispozitivele si platformele Apple. Compania ofera mai multe straturi de securitate: de la stratul hardware cu Secure Enclave, care este un procesor special folosit ca spatiu de stocare pentru datele biometrice, cum ar fi Face ID si Touch ID, datele Apple Pay si Keychain, pana la directorul Apple Sandbox pentru protejarea datelor utilizatorilor de aplicatiile neautorizate.

Usor de monetizat cu ajutorul AppStore-ulu.

Dupa cum s-a afirmat mai sus, veniturile din App Store au constituit 65% din veniturile totale in 2020. Utilizatorii de Android vs. iPhone cheltuiesc de 2 ori mai multi bani pe aplicatii decat utilizatorii de Android, utilizatorul de iOS cheltuind in medie 1,04 dolari pe luna pe aplicatie, in timp ce utilizatorii de Android cheltuiesc 0,43 dolari. Astfel, proprietarii de aplicatii iOS pot conta mai mult pe aplicatiile platite si pe tipurile de monetizare prin achizitii in aplicatie.

De ce Android?

Sunt utilizatorii Android sau iOS cu adevarat atat de diferiti? • Refu Blog

Asistentul vocal Google

Asistentul Google este un instrument minunat. Acesta poate gestiona mai multe interogari simultan, ofera rezultate personalizate prin recunoasterea unui profil vocal si este alimentat de cautarea Google, ceea ce il face extrem de precis.

Anunturi mobile – cea mai buna sursa de monetizare prin CPC, CPM sau CPV.

Publicitatea mobila este una dintre principalele modalitati prin care dezvoltatorii de aplicatii fac bani din aplicatiile lor. Pentru aplicatiile gratuite fara achizitii in aplicatie, acest lucru este valabil mai ales pentru aplicatiile gratuite fara achizitii in aplicatie. Profitand de numarul mare de utilizatori Android din intreaga lume, este benefic pentru proprietarii de aplicatii sa implementeze campanii publicitare de tip Cost-per-mile, Cost-per-click sau Cost-per-view, sau alte campanii publicitare pentru a obtine venituri de la iubitorii de gratuitati.

Gama larga de dispozitive – Diversificare globala catre fiecare utilizator


Mai mult de 2,8 miliarde de utilizatori activi aleg Android ca sistem de operare, cuprinzand aproape toate tarile din lume (190 din 197 de tari). Exista numerosi furnizori de Android, printre care giganti tehnologici precum Samsung, cu 32% din cota de piata, Xiaomi si Huawei, ambele cu 11% din cota de piata. Toti acestia au o gama larga de produse de dispozitive mobile pentru toate gusturile si bugetele.

Concluzie finala – Android vs iOS

iPhone a cucerit inimile si mintile din Statele Unite, Japonia, Oceania si Europa si va deveni din ce in ce mai popular.

Majoritatea tarilor asiatice prefera Android, deoarece este ieftin si este folosit de mai multi producatori, ceea ce face ca situatia sa fie de tipul „Apple Inc. impotriva celorlalti producatori”.

In ciuda faptului ca aplicatiile Android si Apple au in comun multe functionalitati, experientele de utilizare Android vs. iOS sunt extrem de diferite. Ca urmare, comportamentul consumatorilor pe ambele platforme este diferit.

Comparatia dintre utilizatorii Android vs. iPhone este menita sa puna in lumina anumite sisteme de operare pentru a ajuta domeniile de afaceri cu dezvoltarea aplicatiilor mobile. Scenariul ideal este de a crea aplicatii pentru ambele aceste platforme pentru a capta majoritatea pietei. Cu toate acestea, acesti factori va pot ajuta sa decideti ce baza sa alegeti.

Author

Mai multe informatii aici: http://www.refu.ro/despre/

Write A Comment