De ce să lucrezi cu o firmă de web design când deschizi un magazin online

Distribuie pe retelele sociale daca iti place articolul:

O firmă care decide să îşi mute activitatea şi în mediul online şi să se adreseze clienţilor de pe internet cu ajutorul unui magazin online, are cu siguranţă nevoie de colaborarea cu o agenţie web design. Aceste companii au rolul de a face site-ul user friendly, însă rolul lor nu se opreşte aici.

O agenţie web design ştie exact cum ar trebui să arate site-ul în general

Un magazin online ar trebui văzut ca un site care trebuie să vândă, însă pe lângă informaţiile despre produse, trebuie să se regăsească şi informaţiile despre servicii şi despre condiţiile de transport. La toate acestea se adaugă şi datele de contact, imaginile cu mesaj şi textele sau butoanele call to action. În plus, meniul trebuie să fie unul cât mai bine structurat, astfel încât utilizatorul să poată ajunge la pagina dorită cât mai rapid. O agenţie web design ştie cum să configureze fiecare pagină astfel încât să ofere utilizatorului toată informaţia pe care acesta o caută. Un design bun al păgânilor cu informaţii poate face de cele mai multe ori diferenţa între un client pierdut sau unul care crează o conversie.

Aspectul potrivit pentru pagina de produs

Un alt aspect la fel de important se referă la structura paginilor de produs. Aceste pagini sunt cele care vor crea conversiile ceea ce înseamnă că nu trebuie să fie lăsate la urmă în ceea ce priveşte designul. În acest sens, se recomandă în primul rând ca paginile de produs să fie unitare şi să aibă acel aspect profesional pe care fiecare persoană îl caută. Totodată, recomandarea specialiştilor este de a nu încerca pagini diferite pentru produse diferite, deoarece acest lucru va crea confuzii.

Sunt câteva elemente importante care pot face diferenţa între o pagină de produs de succes şi una care nu are succes deloc:

–    poziţionarea butonului de cumpărare trebuie să fie vizibilă, dar să nu deranjeze optic vizitatorul;

–    preţul trebuie să fie listat corespunzător şi la fel şi reducerile, dacă se poate într-un mod în care utilizatorul să îşi dea seama de la prima vedere care sunt avantajele de care se bucură;

–    imaginea produsului trebuie să fie clară şi să îi permită utilizatorului să înţeleagă ce cumpără;

–    imaginea produsului trebuie să fie relevanţă pentru produsul achiziţionat şi nu copiată din cataloage;

–    este de preferat ca pe imaginea produsului să se poată da zoom;

–    este de preferat să fie ataşate mai multe imagini cu produsul pentru o impresie mai clară a utilizatorului.

Toate aceste aspecte sunt foarte importante, iar o agenţie de web design va şti cu siguranţă cum să aleagă fiecare pagină şi fiecare element constructiv astfel încât la final, rezultatul să fie unul unitar şi care să trezească interesul cumpărătorului încă de la primul contact. De asemenea, specialiştii în web design pot să recomande şi secţiunile care sunt necesare pe site, în funcţie de experienţa vastă pe care o au în domeniu.

Distribuie pe retelele sociale daca iti place articolul:
Subscribe
Abonare pentru
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments