Refu Blog

Jocurile pentru copii din ziua de astazi incorporeaza toate beneficiile tehnologiei, dar si avantajele unui spatiu sigur in care nu li se poate intampla nimic rau. Tot mai multi parinti organizeaza zile de nastere la spatii de joaca copii special concepute pentru a oferi distractie, siguranta si amintiri placute sub atenta supraveghere a echipei de la locul de joaca.

Cei interesati de astfel de distractii pot vizita site-ul frenzyvr.com unde pot gasi oferte atat pentru petreceri copii si petreceri private, dar si pentru evenimente corporate.

Jocurile VR sunt probabil in acest moment modalitatea de a te juca in echipa sa de unul singur avand posibilitatea de a “intra” in pielea personajului si de a trai experienta jocului mai intens.

Frenzyvr.com ofera astfel de experiente VR cu peste 50 de experiente de jocuri, arta, muzica, sau simulari disponibile pentru cei care doresc sa incerce ceva nou.

Cercetarile indica faptul ca copiii care joaca jocuri VR care se concentreaza pe formarea creierului au abilitati motorii fine mai bune si echilibru. De fapt, ei tind sa aiba o mobilitate mai buna in general.

Jocurile VR imbunatatesc atentia spatiala la copii si le ofera posibilitatea de a localiza rapid o tinta intr-un camp de distractori, care s-a dovedit a fi un bun predictor al capacitatii de a conduce.

Jucarea jocurilor VR, care seamana adesea cu experientele reale din lumea reala, ii ajuta pe copii sa transpuna abilitatile pe care le-au invatat in aceste medii educationale VR in lumea reala.

Conform cercetarilor recente, copiii care joaca jocuri de fotografiere au capacitati vizuale crescute. Oamenii de stiinta au descoperit ca jocurile cu ritm rapid cresc adrenalina si dopamina din creier, ceea ce ajuta la mentinerea si imbunatatirea sanatatii creierului.

Jocurile VR creste flexibilitatea mentala si imbunatateste capacitatea unui copil de a comuta rapid fara probleme intre sarcini cu cerinte contradictorii.

Jocurile VR sunt o modalitate excelenta de a reduce stresul si depresia la copii. Scufundarea intr-un joc VR poate avea ca rezultat cresterea starii de spirit pe termen scurt si lung, care ii ajuta sa se relaxeze si sa se relaxeze, scazand nivelurile de stres pe care le poate experimenta o persoana.

Realitatea virtuala (VR) este utilizarea tehnologiei computerului pentru a crea un mediu simulat. Spre deosebire de interfetele de utilizator traditionale, VR plaseaza utilizatorul intr-o experienta. In loc sa vizualizeze un ecran in fata lor, utilizatorii sunt scufundati si pot interactiona cu lumi 3D. Simuland cat mai multe simturi posibil, cum ar fi viziunea, auzul, atingerea, chiar mirosul, computerul este transformat intr-o poarta a acestei lumi artificiale. Singurele limite ale experientelor VR aproape reale sunt disponibilitatea continutului si puterea de calcul ieftina.

Realitatea virtuala si realitatea augmentata sunt doua fete ale aceleiasi monede. Te-ai putea gandi la Realitatea Augmentata ca la VR cu un picior in lumea reala: Realitatea Augmentata simuleaza obiecte artificiale in mediul real. Realitatea virtuala creeaza un mediu artificial de locuit.

In Realitatea Augmentata, computerul foloseste senzori si algoritmi pentru a determina pozitia si orientarea unei camere. Tehnologia AR reda apoi grafica 3D asa cum ar aparea din punctul de vedere al camerei, suprapunand imaginile generate de computer peste viziunea unui utilizator asupra lumii reale.

In realitatea virtuala, computerul foloseste senzori si matematica similare. Cu toate acestea, mai degraba decat localizarea unei camere reale intr-un mediu fizic, pozitia ochilor utilizatorului este situata in mediul simulat. Daca capul utilizatorului se roteste, grafica reactioneaza in consecinta. In loc sa compuna obiecte virtuale si o scena reala, tehnologia VR creeaza o lume convingatoare si interactiva pentru utilizator.

Cea mai recunoscuta componenta a realitatii virtuale este afisajul montat pe cap (HMD). Oamenii sunt creaturi vizuale, iar tehnologia de afisare este adesea cea mai mare diferenta dintre sistemele imersive de realitate virtuala si interfetele traditionale de utilizator. De exemplu, mediile virtuale automate CAVE afiseaza activ continut virtual pe ecrane de dimensiuni de camera. Desi sunt distractive pentru oamenii din universitati si laboratoare mari, articolele pentru consumatori si industrie sunt destul de basic.

Cu o multitudine de optiuni hardware si software emergente, viitorul portabilelor este in continu desfasurare, dar este inca insuficient cunoscut. Concepte precum HTC Vive Pro Eye, Oculus Quest si Playstation VR sunt in frunte, dar exista si jucatori precum Google, Apple, Samsung, Lenovo si altii care ar putea surprinde industria cu noi niveluri de imersiune si utilizare. Oricine iese in fata, simplitatea cumpararii unui dispozitiv de dimensiuni de casca care poate functiona intr-o camera de zi, birou sau fabrica a facut ca HMD-urile sa fie in centrul atentiei atunci cand vine vorba de tehnologiile de realitate virtuala.

Aplicatiile de realitate virtuala convingatoare necesita mai mult decat simpla grafica. Atat auzul, cat si viziunea sunt esentiale pentru simtul spatiului unei persoane. De fapt, fiintele umane reactioneaza mai rapid la indicii audio decat la indicii vizuali. Pentru a crea experiente de realitate virtuala cu adevarat captivante, sunetele de mediu exacte si caracteristicile spatiale sunt o necesitate. Acestea confera un puternic sentiment de prezenta unei lumi virtuale.

In timp ce informatiile audio-vizuale sunt cel mai usor de replicat in realitatea virtuala, eforturile active de cercetare si dezvoltare sunt inca efectuate in celelalte simturi. Intrarile tactile, cum ar fi benzile de alergare omnidirectionale, permit utilizatorilor sa se simta ca si cum ar merge de fapt printr-o simulare, mai degraba decat sa stea pe un scaun sau pe o canapea. Tehnologiile haptice, cunoscute si sub denumirea de kinestezice sau tehnologie de reactie tactila, au progresat de la motoare simple „rumble” cu greutate rotativa la tehnologie cu ultrasunete futurista. Acum este posibil sa auziti si sa simtiti senzatii adevarate ale vietii impreuna cu experiente VR vizuale.

Author

Mai multe informatii aici: http://www.refu.ro/despre/

Write A Comment