Refu Blog

Ce ati face daca ati putea strange mai mult de 100.000 de dolari pentru bugetul anual de publicitate online? Ei bine, puteti. Google Grants este o extensie in natura a Google AdWord care acorda organizatiilor non-profit 501(c)(3) care se califica pana la 10.000 de dolari pe luna pentru campanii AdWords. Puteti folosi acesti bani pentru a promova misiunea organizatiei voastre prin intermediul anunturilor de tip pay-per-click (PPC) pe paginile de rezultate ale cautarilor Google. Partea cea mai buna? 10.000 de dolari pe luna reprezinta de fapt un buget masiv de marketing pe motorul de cautare (SEM) pe care majoritatea organizatiilor non-profit nu l-ar putea depasi nici daca ar incerca.

Aplicatie Google Grants

Aplicarea pentru Google Grants este surprinzator de usoara. Dureaza aproximativ 10 minute si veti afla in cateva saptamani daca ati fost aprobat. Puteti gasi cererea pe pagina Google for Nonprofits.

Parametrii Google Grants

Programul este destul de simplu, dar exista cateva linii directoare pe care trebuie sa le intelegeti in prealabil:

  • Puteti doar sa va promovati misiunea si initiativele – nimic deschis orientat spre vanzari
  • Costul maxim pe clic (CPC) este de 2,00 USD, asa ca s-ar putea sa va fie greu sa concurati pentru cuvintele-cheie de top
  • Puteti derula doar campanii orientate pe cuvinte cheie si anunturi text
  • Anunturile tale apar doar pe paginile de rezultate ale cautarilor Google
  • Nimic din toate acestea nu este foarte restrictiv, inclusiv CPC-ul maxim de 2,00 USD.

Puteti pretinde in continuare o multime de cuvinte cheie cu concurenta mai mica si din mai multe cuvinte (long-tail) in cadrul acestui buget.

Configurarea Contului Google Grants

Odata ce ati fost aprobat, cel mai bine este sa solicitati unui specialist in marketing de cautare cu experienta sa va creeze contul AdWords.

Deoarece limitele si bugetul sunt foarte largi, veti dori ca acesta sa petreaca ceva timp in plus pentru cercetarea cuvintelor cheie si pentru a va pune in coada campaniile, astfel incat sa nu trebuiasca sa va faceti griji cu privire la intretinerea de zi cu zi. Atunci cand este configurat corect, contul tau AdWords poate functiona practic pe pilot automat.

Asta inseamna ca va puteti bucura de un trafic si un interes sporit, reducand in acelasi timp la minimum costurile de operare si de gestionare.

Masurare informatii din Analytics

Fara analiza, nu aveti nicio modalitate de a masura si de a imbunatati eficienta diferitelor campanii. Inainte de a va scufunda in PPC, este important sa aveti Google Analytics conectat la site-ul web, astfel incat sa puteti crea URL-uri de urmarire si sa monitorizati traficul. De asemenea, ar trebui sa optati pentru rapoarte analitice saptamanale sau lunare.

Aceste statistici pot fi trimise direct managerului de marketing, agentiei sau oricarui alt lider care se ocupa de aceste aspecte.

Cum sa incepeti? Accesati URL-ul pentru graturi aici: https://www.google.com/grants/

Mai multe detalii si informatii in 3 pasi simplu: https://www.google.com/grants/get-started/

Author

Mai multe informatii aici: http://www.refu.ro/despre/

Write A Comment