Drumul pare nesfarsit, dar este neted ca in palma. Abia mai tarziu, cand se apropie de munte vor urma serpentinele, curbele, denivelarile din asfalt. De o  parte si de alta se intinde padurea ca un imperiu verde si datator de viata.

Padurile de foioase au o nuanta mai deschisa, in timp ce brazii de la inaltime sunt verde inchis.

Masina este condusa cu viteza, mai ales ca in trafic mai sunt doua-trei masini care vin din sens opus si atat.

Deodata se aude un zgomot si ceva trosneste sub roata. Posesorul masinii se teme sa nu fi rupt ceva scump de tot, o piesa greu de gasit si de inlocuit.

Opreste in prima parcare si ingijoarea il impiedica sa se mai bucure de peisajul din jur. Inca putin si va ajunge asa de aproape de munti, fiindca se contureaza deja in zare varfurile lor.

Cand roata trece in viteza peste o piatra sau peste o craca rupta din pom si cazuta pe autostrada ce se poate intampla cu masina?

Probabil ca s-a strambat janta sau s-a fisurat putin. Soferul priceput a inteles, dar trebuie sa fie vesel de dragul celor care bat din maini si canta in masina. E vacanta, e veselie, e risipa de frumusete in jur! Merita o janta strambata putin sa strice totul?

Si totusi gandul ca la masina trebuie reparat ceva sau schimbat staruie in minte.

Se reia drumul. Pana la hotel mai este putin, apoi vor urma trasee pe varful muntilor, acolo unde privelistile taie rasuflarea tuturor celor care ajung asa de sus, un popas pe malul lacului, unde vor manca fragute si vor asculta glasul pasarilor, vizita la pestera si la cascada. Sub cascada se vor aseza ei sa se racoreasca, fiindca nu este deloc periculos, iar apa din multe este asa de rece si de curata.

Dar janta stramba din cauza impactului cu craca rupta? Ce se va intampla cu ea?

Posesorul masinii stia ca nu poate lasa lucrurile asa si ca la intoarcere trebuie sa rezolve problema, asa ca a inceput sa caute informatii de la hotel.

Indreptat jante SRZ Powdercoating a sunat ca o promisiune la inceput. I s-au inseninat gandurile cand a intrat pe site-ul atelierului si a citit informatiile, apoi a vazut pozele.

Jantele masinii puteau fi ca noi. Nu era nevoie sa cumpere altele fiindca s-a strambat putin una dintre ele la impactul cu creanga aceea. Ce informatie utila gasise! Sunt atat de multi conducatori auto care inlocuiesc jante care pot fi reconditionate cu bani mai putini.

La atelierul respectiv exista echipamente despre care stia ca se afla in atelierele din Spania, Anglia, Portugalia, Germania si Franta. Abia a asteptat sa se intoarca in Bucuresti, desi s-a distrat in concediu. Cum a gasit acest atelier pe internet, cum a uitat de grija jantei.

El stie ca lucrurile trebuie sa fie tinute din scurt, adica tot ceea ce se fisureaza putin trebuie reconditionat pentru ca ruland cu masina sute de kilometri situatia se complica.

A urmat programarea la atelier, apoi examinarea atenta a tuturor jantelor. Toate aveau mici imperfectiuni, plus ca el dorea sa fie vopsite in camp electrostatic cu o anumita culoare.

Acum, se da jos de la volan si se uita atent la jante. Sunt perfecte, stralucesc in soare, iar mersul masinii este perfect. S-au ocupat atent de toate jantele de la masina, dar efortul a meritat din plin si preturile nu au fost deloc mari.

Multe se pot intampla in trafic. Uneori soferul vine cu viteza si nu mai poate ocoli obstacolul: piatra, craca, apoi se aude zgomotul acela care avertizeaza, dar totul are o rezolvare.

Colaborarea cu atelierul i-a oferit satisfactii maxime, de aceea, va spune tuturor amicilor cat de bine reconditioneaza acesti specialisti jante, orice tip de jante.

Serviciile de calitate premium au fost posibile datorita ingineriei de ultima generatie si priceperii acestor specialisti.

Datorita interventiei lor, concediul va continua de la munte la mare, fiindca rotile vor functiona perfect.

Da, programarile se fac repede si reconditionarea la fel de repede si bine ca toata lumea sa fie pe deplin multumita.

SRZ Powdercoatin intervine salvator ca jantele sa fie ca noi si posesorii masinii sa se linisteasca.

La acest atelier sosesc zilnic zeci de jante cu fisuri, cu indoituri provenite de la impactul cu anumite corpuri solide la viteza mare. Specialistii lucreaza cu maxima responsabilitate, asa se explica si colaborarea cu marii transportatori de marfuri si de persoane din tara.

In acest moment, se poate spune ca posesorii de masini din Bucuresti au scapat de grija jantelor si ca tarifele practicate de acest atelier sunt convenabile.

Este mult mai bine sa se repare ceea ce se poate repara decat sa fie cumparate produse noi cu bani mai multi.

Oamenii moderni trebuie deprinsi cu spiritul de economie, fiindca resursele consumabile nu se pot regenera.

Procesul de reconditionare se incheie cu vopsirea jantelor, iar rezultatul este miraculos. Persoanele care au nevoie de aceste servicii le pot obtine repede, intrand pe site-ul atelierului si solicitand o programare.

Exista si un simulator de preturi care permite aflarea costurilor inainte de programare, in functie de diametrul jantelor si de materialele din care sunt facute.

Jantele trebuie sa fie in stare perfecta cand masina pleaca la drum ca siguranta celor care se afla in ea si a celorlalti participanti la trafic sa nu fie pusa in primejdie.

Un atelier care ajuta posesorii de masini se ocupa de jante cu simt de raspundere si cu maxima pricepere, serviciile oferite aici fiind de calitate premium.

Author

Mai multe informatii aici: http://www.refu.ro/despre/

Write A Comment