Algoritmii motoarelor de căutare se schimbă mereu, ceea ce înseamnă că oricine are un site web trebuie să rămână la curent cu tendințele de promovare SEO actuale. Nu numai că noua tehnologie schimbă modul în care oamenii fac acum căutări online, dar crawlerele motoarelor de căutare utilizează criterii diferite pentru a clasifica paginile de pe internet.

Implementarea acestor tendințe de marketing SEO cu ajutorul unor specialiști în optimizare mobile va ajuta orice afacere să rămână competitivă în 2019.

Cum îți poți promova site-ul online poți citi pe net, dar cel mai bine este să lași o agenție bună ca să se ocupe de acest lucru, mai ales dacă este vorba de un site de e-commerce.

Una dintre cele mai importante actualizări ale algoritmului de căutare Google încă din 2018 a schimbat atenția motorului de căutare către calitatea conținutului. Această tendință va persista în 2019.

Deși backlink-urile rămân importante, Google devine mai sofisticat pe zi ce trece, atunci când vine vorba de a determina cât de bun este conținutul paginilor web. Desigur, cantitatea de conținut pe care o afișează un site este în continuare importantă. Dar una dintre cele mai noi tendințe de marketing SEO din anul 2019 este aceea de a acorda prioritate calității.

Crawlerele din ce în ce mai sofisticate acordă o atenție deosebită adreselor URL prietenoase utilizatorilor, imaginilor optimizate corect, datelor structurate și legăturilor interne.

Creșterea vitezei site-ului este  și ea de bază în strategiile SEO în 2019. Din fericire, cu toate instrumentele SEO disponibile pe piață, este ușor să verificați cât de repede se încarcă un site web.

Viteza este mai importantă decât oricând datorită politicii Google privind orientarea spre mobile din ultima perioadă. Astăzi, este un element important esențial pentru crawlerele Google. În mod ideal, unui site web ar trebui să îi ia mai puțin de o secundă pentru a încărca, ceea ce poate fi greu de realizat fără ajutorul unei firme calificate de SEO.

Căutarea vocală nu mai este o noutate în 2019

Căutarea vocală reprezintă deja 20% din totalul căutărilor mobile. Se estimează că va atinge 50% până în 2020.

Cu alte cuvinte, integrarea cuvintelor-cheie optimizate pentru căutarea vocală se numără printre cele mai importante tendințe de marketing SEO din acest an. Căutările vocale sunt adesea mai scurte, mai vocale și sub formă de comenzi sau întrebări.

Datele structurate sunt mai prețioase decât oricând

Datele structurate reprezintă un termen general pentru organizarea datelor de pe un website.

Indiferent dacă includeți recenzii online sau mai multe detalii despre conținutul dvs., datele structurate reprezintă una dintre cele mai bune tendințe de marketing SEO destinate a ajuta Google să clasifice informațiile în 2019.

Antreprenorii trebuie ca să își optimizeze conținutul pentru algoritmii Apple, precum și să urmărească actualizările Google mobile tot mai dese. Cu ajutorul unei firme SEO bune, este posibil!

Author

Mai multe informatii aici: http://www.refu.ro/despre/

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Abonare pentru