Pasi finali pentru creare magazin online

Distribuie pe retelele sociale daca iti place articolul:

Acest ghid reprezinta o continuare a primilor trei pasi esentiali in crearea unui magazin online, acestia fiind reprezentati de configurarea platformei, configurarea WordPress si configurarea WooCommerce. Dupa aceste etape, urmeaza adaugarea de produse la magazinul online pe care urmeaza sa il finalizezi. Odata finalizata si aceasta etapa, urmeaza selectarea si personalizarea temei WordPress, urmata de extinderea magazinului cu ajutorul unor pluginuri in functie de necesitatile pe care le ai.

Adaugarea unui produs in magazinul online

Pentru a adauga primul produs in magazinul online, trebuie sa vizitezi sectiunea Produse ┬╗ Adauga o pagina noua. Inainte de toate, da un nume produsului tau, apoi realizeaza o descriere detaliata a acestuia. In coloana din dreapta, vei vedea caseta ÔÇ×Categorii de produseÔÇŁ. Fa clic pe ÔÇ×+ Adaugati o noua categorie de produseÔÇŁ pentru a crea o categorie pentru acest produs. Acest lucru le va permite clientilor sa sorteze produsele si sa navigheze cu usurinta printre produsele pe care le ai postate. Deruleaza putin in jos si vei observa caseta Date produs. Aici vei furniza informatii legate de produs, cum ar fi preturile, inventarul, transportul etc.

Sub caseta cu date despre produs, vei vedea o caseta pentru a adauga o scurta descriere a produsului. Aceasta scurta descriere va fi utilizata atunci cand utilizatorii vizualizeaza mai multe produse pe o pagina. In cele din urma, in coloana din dreapta vei vedea casete pentru a adauga o imagine principala a produsului si o galerie de produse.

Odata ce esti multumit de toate informatiile despre produs pe care le-ai adaugat, poti face clic pe butonul Publicati pentru a le posta pe noul site pe care este pe cale sa il creezi. Repeta procesul pentru a adauga mai multe produse, dupa cum consideri ca este necesar.

Urmatorul pas pe care il ai de facut este sa selectezi si sa personalizezi tema WordPress. Temele controleaza aspectul site-urilor WordPress catre utilizatori atunci cand il viziteaza. Pentru un magazin WooCommerce, acestea controleaza si modul in care sunt afisate produsele pe site. Exista mii de teme WordPress platite ori gratuite disponibile.

Contul tau de gazduire Bluehost instaleaza automat tema Storefront pentru site-ul web creat, insa daca ai alte preferinte, va trebui sa il personalizezi. Pentru a face acest lucru, trebuie sa mergi la Aspect ┬╗ Personalizare pagina. Aceasta va lansa personalizatorul temei, unde poti modifica diferite setari ale temei.

Publicarea online a magazinului web

Ultimul pas pe care il ai de facut este sa iti extinzi magazinul online cu pluginuri. Acum ca magazinul online este aproape gata, iti doresti probabil sa adaugi si alte elemente pe site, cum ar fi formular de contact, informatii despre pagina sau altele asemenea, aici poate interveni CRAFT iT, o agentie web care se ocupa direct cu dezvoltarea magazinelor online prin wordpress.

Pentru a personaliza in continuare WordPress si a adauga functii precum formulare de contact, galerii, glisante etc., trebuie sa utilizezi pluginuri WordPress. Pluginurile WordPress sunt aplicatii care iti permit sa adaugi noi functii pe site-ul tau web. Exista peste 46.000 de pluginuri WordPress disponibile, fie cu plata, fie gratuite. Daca nu esti sigur ce pluginuri poti folosi pentru imbunatatirea site-ului, poti consulta ghiduri pe aceasta tema, iar in acest fel vei afla informatii la fel de utile ca si cele continute de prezentul ghid.

Distribuie pe retelele sociale daca iti place articolul:
Subscribe
Abonare pentru
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments