Ai ajuns la concluzia că multe dintre lucrurile strânse de-a lungul anilor nu îți mai sunt necesare, dar în același timp nu vrei să renunți la ele? Ai multă marfă de depozitat, sau echipamente încă bune, dar pe care nu le mai folosești momentan? Da, știm cum este, mai ales atunci când nu ai la dispoziție suficient spațiu pentru ele. Prin urmare, ce faci? Simplu: apelezi la un spatiu depozitare de inchiriat, și problema se rezolvă foarte rapid. Din fericire, la ora actuală în România, acest gen de afacere este în plină dezvoltare, așa că vei găsi cu siguranță o astfel de firmă în apropierea casei sau a sediului firmei tale. Nu ai mai apelat niciodată la serviciile acestora? Din nou, nicio problemă, pentru că în rândurile următoare vom încerca să îți explicăm tot ce trebuie să știi despre închirierea unui astfel de spațiu.

Analizează bine de cât spațiu ai nevoie

O regulă nescrisă în acest domeniu este ca înainte să apelezi la închirierea unui astfel de spațiu să analizezi bine care sunt nevoile tale: ai nevoie pentru bunuri personale, echipamente de lucru sau chiar marfă? Abia apoi, când ai stabilit clar aceste informații, poți să alegi cel mai bun spațiu de depozitare.

Servicii complete

În afară de simplul fapt de a-ți închiria spațiul de care ai nevoie, o companie cu acest obiect de activitate oferă de regulă clienților și alte servicii. Astfel, nu de puține ori o firmă de profesioniști îți va oferi posibilitatea să apelezi la serviciile lor pentru a muta bunurile direct de la domiciliu sau sediul societății tale până în boxa pe care ai închiriat-o pentru depozitarea acestora. De asemenea, interesează-te să vezi dacă nu cumva firma aleasă de tine îți permite accesarea bunurilor de fiecare dată când ai nevoie, chiar și seara sau la sfârșit de săptămână.

Citește cu atenție contractul

Pentru ca totul să se desfășoare în cele mai bune condiții, iar tu să ai parte și de siguranța bunurilor depozitate în spațiile deținute de respectiva firmă, este obligatorie încheierea unui contract. De aceea, recomandarea noastră este să citești cu atenție toate paginile acestuia, vezi care sunt drepturile și obligațiile tale, în calitate de client, dar și ale lor.

Adevărații profesioniști nu vor lăsa nimic la voie întâmplării, vor face chiar și fotografii la boxe, pentru ca totul să fie cât mai transparent și să nu apară situații neplăcute. De asemenea, au un site bine pus la punct, de unde poți citi descrierile pentru fiecare boxă, și nu doar simpla imagine. În acest fel vei ști imediat care spațiu de depozitare este cel mai potrivit nevoilor tale.

Auto-stocare

În prezent, auto-stocarea este preferată de cei mai mulți dintre clienți deoarece este o modalitate accesibilă și sigură de a depozita bunurile personale, în special cele de dimensiuni mari, cum sunt obiectele de mobilier, de exemplu. Dacă alegi acest serviciu, ești responsabil de livrarea acestor bunuri către unitatea de depozitare, trebuie să îți alcătuiești singur inventarul acestora, și îl vei ridica doar tu.

Cum găsesc o firmă de depozitare

Răspunsul la această întrebare este chiar foarte simplu: folosește motoarele de căutare de pe internet pentru a afla care sunt firmele de depozitare cele mai apropiate de tine. Studiază apoi oferta de servicii ale acestora, prețurile, condițiile de depozitare, și vezi care se potrivesc cel mai bine nevoilor tale.

De asemenea, dacă ai posibilitatea, citește și recenziile clienților care au apelat deja la serviciile firmelor de depozitare, iar dacă observi un ranking scăzut și multe comentarii negative, este de la sine înțeles că trebuie să îți schimbi alegerea.

Analizează lista de prețuri

De regulă, firmele care se respectă au și o listă de prețuri pentru serviciile oferite. Cu toate acestea, se impune să îi contactezi direct pentru a afla dacă sunt actualizate și, mai ales, dacă nu ai putea beneficia de unele oferte sau promoții. De menționat că la încheierea contractului, prețul pe care îl ai de plătit – în funcție de caracteristicile boxei și perioada pentru care ai închiriat spațiul, trebuie trecut în mod obligatoriu.

Ce e mai util: auto-stocare sau servicii complete?

Evident, răspunsul depinde doar de tine, pentru că tu știi care variantă ți se potrivește mai bine. După cum ai observat în rândurile de mai sus, noi am încercat să îți prezentăm, pe scurt, câteva dintre avantajele fiecăruia dintre ele. Acum rămâne ca tu să analizezi și să decizi care este varianta care se dovedește a fi cea în avantajul tău.

Dimensiunea boxei

Pentru că nu toată lumea are nevoie de același spațiu de stocare, cu siguranță există boxe de depozitare de dimensiuni variate. Există boxe mici, folosite de regulă pentru depozitarea obiectelor personale, dar și unele de-a dreptul mari, care te vor impresiona. În același timp sunt și variante intermediare. Tu trebuie să vezi care este cea care se potrivește nevoilor tale, așa că stabilește o întâlnire cu reprezentanții firmei, pentru a discuta, concret, despre ce bunuri este nevoie să depozitezi și vezi și care sunt recomandările lor în acest sens.

Cât costă închirierea unei boxe

Un răspuns universal valabil nu există, aici se calculează în funcție de dimensiunile boxei, de perioada pe care închiriezi spațiu, dar și de serviciile de care poți beneficia. Nu uita să citești cu atenție tot contractul, la fel și clauzele prevăzute în el, vezi care sunt măsurile de siguranță, condițiile de depozitare, și abia apoi alege, astfel încât să nu ai parte de niciun fel de surpriză neplăcută. Apelează la profesioniști și totul va fi perfect!

Author

Pasionat de tehnologie și internet din 1996, blogger din 2008, fotograf și videograf entuziast. Expert în crearea de website-uri, SEO și strategii digitale pentru startup-uri. Fondator al agenției DIGITAL INBOUND, ajutând afacerile să crească online.

Write A Comment