Tricoul gros sau subtire, cu maneca lunga sau scurta a devenit piesa de rezistenta a garderobei masculine, feminine si a copiilor. Nici nu se poate altfel datorita faptului ca ofera purtatorului doza maxima de confort, iar daca sunt alese bine si eleganta. Intr-o bluza fina din matase scumpa iti este frica sa te misti. Ai scapat o gura de cafea sau o picatura de vin rosu, s-a dus investitia ta de cateva sute de roni. Ai cumparat-o sa arati bine in ea, dar iti este frica sa o porti de teama sa nu se pateze si atunci iti pot spune direct ca sunt bani irositi. Ce haina este aceea de care nu te poti bucura si care iti da cele mai mari emotii? Am analizat zilele trecut o ie cusuta manual cu maci care arata senzational. Costa 1 000 de lei.

Frumusetea ei m-a lasat fara cuvinte, dar iata lista motivelor pentru care nu am putut sa o cumpar: -la o bluza/ie de 1000 de lei nu se potriveste orice geanta sau orice pereche de incaltaminte. Nota discordanta dintre un pret si celalalt se va simti imediat. -nu stiu de cate ori poate fi imbracata si mai ales unde sa se pastreze intacta, fiindca este din cea mai fina si alba panza pe care am vazut-o vreodata. Daca ma duc cu ea la serviciu, precis ma voi trezi cu urme de pix in piept si chiar ca am motive de suferinta. Daca beu cafea si scap o picatura, am pierdut 1 000 de lei. Nu pot sa imbrac un lucru nespus de frumos, care sa ma tina atat de incordata si sa ma urateasca. Din momentul in care as imbraca-o mi s-ar sterge zambetul de pe chip de frica sa nu o patez. Sunt si haine ieftine, care cu toate ca arata rezonabil sunt din materiale scortoase care irita pielea si te indispun in aceeasi masura.

Tricourile personalizate bat in vanzari tricourile de firma • Refu Blog

Tricoul este prietenos cu pielea si cu orice tinuta si poate fi curatat de pete, mai ales daca este din material de calitate premium, insa si aici alegerea face totul. Iata cum gandesc oamenii, cand isi comanda tricourile: -fara sclipici si imprimeuri dubioase. In ultima vreme eleganta mizeaza pe simplitate. -neaparat sa fie din bumbac, fiindca se potrivesc si persoanelor hiperalergice, se comporta extrem de bine la spalat, nu se decoloreaza, nu se ingauresc si retin transpiratia. Efectul lor termoizolant este bine cunoscut: au capacitatea de a tine racoare vara si de a conserva caldura iarna. -sa fie personalizate, adica sa il reprezinte pe cel care le poarta.

Sunt femei care se simt lezate, cand apar la petrecere cu o rochie pe care o mai poarta cineva, multi detesta tricourile de serie pe care le vad in toate magazinele si la orice colt de strada, de aceea cauta oferta tricouri personalizate pentru cupluri! Mesajul este gata facut sau poate fi ales de client, in ceea ce priveste imprimeul existand aceleasi posibilitati duale. Prin urmare poti fi sigur ca daca iti cumperi un tricou din magazinul de obiecte personalizate Tricouritari.ro si tu compui mesajul si alegi poza, vei purta cu bani foarte putini un tricou unicat de cea mai buna calitate. Multe dintre cupluri isi pot declara fidelitatea, iubirea, pretuirea prin tricouri.

Este grozav de bine ca barbatii innebuniti dupa frumoasa ta sotie sa citeasca de la distanta ca este luata cu acte in regula si sa nu ii arunce ocheade rugandu-se ca tu sa ii fii frate sau verisor. Mai exista si tricourile de firma, dar cele personalizate le bat la vanzari. Sa va spun de ce! Exista cel putin doua motive. 1. Exista multe marfuri contrafacute de calitate mai mult decat indoielnica pe care s-a pus artificial o sigla, sa fie vandute la un pret bun. Cu toate ca pretul lor este mare, fiind o forma de inselatorie se vor rupe la a doua a treia spalare. 2. Sunt oameni discreti care nu vor sa-si etaleze hainele de firma, ci se imbraca modest, dar cu toate acestea foarte elegant. Cu 80 de lei un cuplu isi poate comanda doua tricouri frumos imprimate, care arata bine si isi pastreaza frumusetea un timp indelungat, plus ca isi pot face publice sentimentele. Purtati cu stil tricouri pe care scrie simplu:”Iubitul meu” sau ”Iubita mea”!

Author

Pasionat de tehnologie și internet din 1996, blogger din 2008, fotograf și videograf entuziast. Expert în crearea de website-uri, SEO și strategii digitale pentru startup-uri. Fondator al agenției DIGITAL INBOUND, ajutând afacerile să crească online.

Write A Comment