Din ce in ce mai multe persoane cauta sa isi extinda business-ul inchiriind spatii de birouri in Oradea. Oportunitatile oferite de un oras mare si pretul avantajos sunt doar cateva dintre motivele pentru care oamenii de afaceri iau in calcul aceasta posibilitate. Un business de succes este acela care se desfasoara intr-o locatie centrala, care are profit si de care atat clientii, cat si angajatii sunt multumiti. Criteriile de alegere ale celui mai bun spatiu de birouri, precum si motivele care ii indeamna pe oamenii de afaceri sa recurga la acest gest pentru a extinde sau a pune pe picioare un business sunt numeroase.

De ce sa inchiriezi si sa nu cumperi spatiul de birouri?

Achizitionarea unui spatiu de birouri este o investitie pe cat de mare, pe atat de curajoasa din partea celor care doresc sa puna bazele unui business de succes. Din pacate, uneori afacerile dau gres si intra in insolventa din mai multe motive, iar administratorii se vad nevoiti sa ramana cu o datorie colosala sau cu o mare gaura in buget in urma unei asemenea achizitii.

Prin urmare, pentru a se evita astfel de situatii se recomanda ca antreprenorii care pornesc la drum mai intai sa inchirieze un spatiu de birouri pentru a vedea cum merge business-ul, daca obtin profit pe masura efortului depus, daca merita investitia. 

Unul din cele mai importante motive pentru care oamenii de afaceri inchiriaza un spatiu de birouri in Oradea este pretul accesibil. Chiria pe luna, de regula, nu costa mult, astfel incat antreprenorii reusesc fara probleme sa se incadreze in bugetul lunar.

Totodata, spatiile de birouri puse la dispozitia clientilor de catre compania GVA Birouri au o amplasare foarte buna. Centrele de afaceri sunt situate in pozitie oportun, langa mari centre comerciale sau undeva unde sunt usor accesibile clientilor si angajatilor. Locurile de parcare ale spatiilor de birouri de inchiriat sunt suficiente, iar in cazul in care afacerea are unele lacune in functionare, se poate renunta in temei legal la chirie, pe cand in cazul unui spatiu de birouri cumparat cu banii jos sau prin credit, cu greu se mai gasesc solutii pentru a-i returna  si este dificil sa se gaseasca potentiali cumparatori.

Cu alte cuvinte, inchirierea unui spatiu de birouri in Oradea are multiple avantaje atat pentru administratorii companiilor, cat si pentru angajati si, de ce nu, si pentru clienti. Se va pune accent pe structura locatiei si pe dotarile acesteia, daca exista racordare la electricitate, ce sistem de incalzire este disponibil, daca sunt montate aparate de aer conditionat, precum si pe regulamentul zonal. Sunt mari sanse ca unele firme sa nu fie acceptate in unele zone din pricina regulamentului zonal. Locatia este un alt aspect preliminatoriu care poate fi verificat inca de la citirea anuntului afisat in mediul online.

Nu in ultimul rand, este foarte importanta si valoarea chiriei spatiului. In foarte multe cazuri perioada contractuala este de un an de zile cu posibilitate de renegociere, aceasta varianta fiind avantajoasa atat pentru client, cat si pentru proprietar.

Author

Mai multe informatii aici: http://www.refu.ro/despre/

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Abonare pentru