Brandingul este o practica de marketing prin care un business este concentrat pe construirea unui nume si a unui simbol usor de recunoscut de public. Avand un brand solid, afacerea va face o impresie mult mai buna in fata clientilor si ii ajuta pe acestia sa isi formeze o imagine generala despre produsele si serviciile oferite.

Construirea unui logo impresionant este elementul principal al branding-ului. Un logo este imaginea companiei, fie ca este vorba despre o organizatie start-up sau o organizatie mare. O sigla te va ajuta sa faci o impresie pozitiva si durabila asupra clientilor. Iata cateva sfaturi pentru a crea un logo care te poate ajuta sa conturezi cat mai relevevant imaginea afacerii tale.

Pentru un logo perfect este important sa iti intelegi afacerea

Un logo este o introducere in afacerea ta. Inainte de a cauta idei de design pentru logo, poti face un pas inapoi si pentru a intelege afacerea ta in mod corespunzator. Logo-ul pe care il finalizezi trebuie sa ajunga la o anumita audienta si atunci cand proiectezi un logo, trebuie sa tii cont de publicul tinta. Retine ce inseamna afacerea ta, cine este publicul tinta, ce anume cauta publicul si care sunt obiectivele tale de afaceri si combina toate aceste puncte pentru a crea un logo relevant. Fiecare logo are o poveste plina de semnificatie si scop. De exemplu, logo-urile Apple si Wikipedia.

Alege un logo care are design unic si simplu

Un logo este un lucru care te ajuta sa te distingi printre alte firme. Prin urmare, este esential ca designul pe care il alegi sa se evidentieze fata de ceilalti. Construirea unui logo atractiv nu se bazeaza pe copierea altor sigle cunoscute si nici pe elemente foarte complicate. Conteaza foarte mult ca logo-ul sa fie clar si cat mai usor de intepretat de catre potentialii clienti.

Alege culorile logo-ului firmei cu mare atentie

Paleta de culori pe care o definesti pentru sigla ta este extrem de importanta pentru ca culoarea pe care o alegi are anumite semnificatii si transmite anumite idei. Conform cercetarilor, oamenii isi fac o parere despre un anumit produs in aproximativ 90 de secunde de vizionare si majoritatea acestor oameni se concentreaza exclusiv asupra culorii. De asemenea, 80% dintre oameni considera ca culoarea logo-ului joaca un rol imens in recunoasterii marcii.

Logoul firmei ar trebui sa fie flexibil si balansat

Creare Logo Firma - Cum faci un logo optim pentru sigla firmei - Refu.ro

Daca vrei ca sigla ta sa fie atragatoare si usor de inteles, este esential sa aveti o combinatie echilibrata intre simplitate si elemente care ies in evidenta. Un exemplu perfect al acestui lucru este logo-ul Amazonului, un simplu logo memorat de un numar urias de oameni. Imaginea logo-ului include doar numele Companiei si se refera la inventarul sau extins, cu o sageata mica indicand „de la a la z”.

Acestea sunt cateva sfaturi care te pot ajuta in realizarea unui logo high-end pe care compania ta il merita. Exista o gama imensa de informatii si resurse online pe care le poti accesa pentru a construi un logo perfect al brandului. Instrumentele de generare a logo-urilor online, cum ar fi Renderforest,  utilizeaza instrumente incorporate si te ajuta nu numai sa creezi un logo  de inalta calitate online in cloud, dar si sa utilizezi acest logo in prezentari.

Author

Mai multe informatii aici: http://www.refu.ro/despre/

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Abonare pentru