Advertorialele sunt parte importanta din optimimizarea SEO a unui website si sunt cea mai puternica metoda din promovare online, prin care site-ul promovat va deveni mai vizibil in mediul online.

Ce este SEO?

SEO sau Search Engine Optimization este optimizarea pentru motoarele de cautare pentru a primi mai mult trafic organic din motoarele de cautare. Spre deosebire de campaniile ads Facebook Ads sau Google Ads unde trebuie sa platesti pentru fiecare click pe care vizitatorul il da pentru a ajunge pe site-ul promovat, prin SEO vizitele sunt gratuite, naturale.

Optimizarea unui website este impartita in optimizare SEO on-page, faza in care toate setarile necerare se fac la nivelul site-ului si optimizare SEO off-page, etapa in care cumparam advertoriale sau incepem o campanie de advertoriale online premium pentru ca site-ul sa devina mai vizibil in cautari.

De ce ai nevoie de SEO?

In primul rand pentru trafic si beneficiile pe care le putem avea de pe urma acestuia. In ziua de azi peste 75% din vizitatorii care ajung pe un site sunt din cautarile organice de pe motoarele de cautare, ceea ce poate insemna un volum enorm de cautari la care tu nu ai  inca parte.

Desii vorbim de un trafic foarte mare ca si statistici, totusi majoritatea vizitatorilor nu trec de prima sau cel mult a doua pagina de rezultate ale cautarilor. Aici intervine SEO, optimizarea site-ului tau prin care se va regasii in cautarile din prima pagina, beneficiind astfel de trafic organic de la persoane direct interesate de ceea ce oferi.

Motoarele de cautare sunt indispensabile, traim in era smart in care totul se face de pe mobil si oamenii au acces foarte usor la informatii.

In ce consta promovarea online?

Atunci cand vorbim de promovarea online a unui site ne referim in primul rand la link building, metoda prin care site-ul tau isi va dezvolta profilul de linkuri, devenind astfel vizibil in cautari.

Procesul prin care sunt obtine link-urile relevante este unul complex si nu trebuie facut la voia intamplarii. Este foarte important ca site-ul pe care publici advertorialul sa fie unul cu autoritate mare, sa nu fie o ferma de linkuri pentru ca ai putea fi penalizat, sa fie un site care are o activitate relevanta cu cea pe care o oferi tu.

Procesul de link building este unul lung, iar grabirea acestuia poate atrage penalizarea site-ului.

Author

Pasionat de tehnologie și internet din 1996, blogger din 2008, fotograf și videograf entuziast. Expert în crearea de website-uri, SEO și strategii digitale pentru startup-uri. Fondator al agenției DIGITAL INBOUND, ajutând afacerile să crească online.

Write A Comment