Cum au aparut serviciile de escorta

Lumea se adapteaza in functie de evolutia tehnologiei. Asa se intampla si cu cele mai vechi meserii din lume, cum ar fi prostitutia. Consemnata din punct de vedere istoric inca din cele mai vechi timpuri, atunci cand era practicata in templele sacre, ca semn de ofranda catre divinitate, prostitutia a cunoscut noi forme in perioada moderna. O astfel de forma moderna o reprezinta agentiile de escorte.

Serviciile de escorte ofera clientilor servicii sexuale sub forma unor angajati care insotesc clientii care apeleaza la serviciile agentiei. De asemenea, o escorta poate lucra pentru o agentie sau pe cont propriu. Agentiile pot avea escorte de un singur gen sau de toate genurile, inclusiv femei, barbati si escorte transsexuale. Majoritatea covarsitoare a clientilor pentru astfel de agentii sunt barbatii.

Serviciile de escorta

Originea agentiilor de escorte nu este bine documentata. O mare parte a cercetarii s-a concentrat pe definirea sau intelegerea acestei afaceri si a motivatiilor care stau la baza aparitiei ei. Cu toate acestea, parerea generala a celor din industrie este ca agentiile de escorta au aparut in anii 1960 sub forma unor agentii care le ofereau companie barbatilor care voiau sa fie insotiti la nunti, petreceri, teatru, cina etc. Deoarece cererea si oferta au fost afectate de acest model de afacere, agentia s-a extins si pentru a oferi alte servicii, de natura sexuala. Unii sunt de parere ca asta s-a intamplat din dorinta proprietarilor agentiilor de a obtine mai mult profit, in timp ce altii spun ca femeile, influentate de atragerea de venituri suplimentare, au negociat oferirea serviciilor suplimentare.

Asa se face ca, in timp, aceste agentii s-au specializat. Unele avand doar angajate de sex feminin, altele fiind specializate in escorte transgender etc. In plus, unele agentii de escorte atrag printre angajati vedete (de obicei din filmele pentru adulti).  Agentiile de escorte, asa cum sunt si escortele din Bucuresti, sunt foarte bine organizate: ofera servicii pe plan local sau in alte orase (chiar tari), isi atrag clientii prin intermediul publicitatii pe Internet, in ziare etc. In schimbul publicitatii si a fluxului constant al clientilor, escorta isi ofera serviciile si plateste agentiei un procent din incasarile pe ora. Acest procent difera de la o agentie la alta.

Un serviciu de escorta in New York poate varia de la 300 dolari/ora pana la 2.000 dolari/ora, in functie de escorta selectata si de tipul de „servicii” pe care clientul il cauta. Cu toate acestea, in orasele mai mici din SUA, preturile sunt mai mici. De exemplu, in Savannah, Georgia, pretul pe ora variaza de la aproximativ 150 dolari la 350 dolari.  Odata ce un potential client apeleaza la o astfel de agentie, se efectueaza un control de fond, de obicei de catre persoana care preia apelurile telefonice, pentru a determina daca clientul este „eligibil”.

Clientilor li se poate solicita numarul de la munca, adresa, numarul de acasa sau numarul de asigurare sociala pentru a determina daca este intr-adevar persoana care pretinde a fi si nu un ofiter de politie sub acoperire.

In timp ce prostituatele obisnuite sunt mai expuse pericolelor, escortele sunt mai educate si de multe ori traiesc vieti duble.

Leave a Reply

avatar
  Subscribe  
Abonare pentru