Refu Blog

Sunt multe elemente de care trebuie ca să se țină seama cînd se dorește a se implementa un proiect bun de optimizare seo pentru magazine online.

Cu toții știm ceea ce se spune în mod curent și anume faptul că o fotografie face mai mult decât o mie de cuvinte. Este adevărat însă și că, dacă ne referim la online, ar trebui să facem o mică adăugire și să spunem că: o fotografie optimizată seo corect face cât o mie de vânzări. 

Seo pentru pozele de pe site-urile de e-commerce

Trăim într-o epocă în care stimulii vizuali au căpătat o pondere din ce în ce mai mare și vrând-nevrând acele persoane care nu se adaptează acestor schimbări radicale vor fi lăsate în urmă. Iată de ce optimizarea imaginilor profesionist făcută devine extrem de importantă acum.

La această modificare de comportament a utilizatorilor au contribuit și gadget-urile tot mai performante care permit ca printr-o simplă atingere a ecranului să facă posibilă ajungerea pe un anumit site.

Și ce poate să fie mai magnetic, mai atractiv, decât a apăsa pe o poză și nu pe un titlu, pe un text scris?

Conținutul foto online optimizat, șansa unui profit comercial maximizat

Nu doar că oamenii au ajuns să consume foarte mult content vizual, dar și-au schimbat și comportamentul pe internet.

Mai exact au transferat cumva lumea reală în virtual, așa încât vor să aibă experiențe cât mai asemănătoare cu acelea din realitatea imediată, cu atât mai mult cu cât fac cumpărături online.

Nu e departe vremea când se va recurge cu siguranță și la diverse tehnologii prin care și mirosurile vor fi aduse în cameră, astfel încât, dacă va fi vorba, să zicem, de un restaurant care vinde mâncare online, pe lângă o poză îmbietoare (eventual o hologramă, dacă ne referim la tehnologia 5G) potențialul cumpărător va simți și aroma, mirosul preparatului, ceea ce va îl va face instant să comande produsul respectiv.

Importanța imaginilor pentru e-commerce este esențială, deoarece spre deosebire de magazinele fizice, clienții nu au acces la produsele propriu-zise și atunci au nevoie atât de imagini foarte bune, luate din diferite unghiuri, ale mărfurilor pe care vor să le cumpere, cât și de niște descrieri ample.

Totuși, mai mult decât descrierea, impactul vizual este acela care determină decizia finală de achiziție.

Elementele vizuale generează o atracție mai mare pentru că declanșează niște emoții mult mai puternice decât ar putea vreodată un text scris să le provoace.

Este acel pas esențial (pasul vizual) pe care un consumator trebuie să îl facă, în sensul de a comanda un produs sau nu.

Dă fotografiilor din magazinul online locul meritat!

Avantajele optimizării seo referitor la imagini nu sunt deloc de neglijat: crește rata de conversie și de facturare, fără să mai fie nevoie ca să se investească în campanii și anunțuri de marketing direcționate, deoarece se poate întâmpla ca odată ce a ajuns pe site fotografiile produselor să fie atât de calitative încât să îl facă pe client să cumpere instant.

În caz contrar, dacă au o calitate scăzută, nu sunt făcute din diverse unghiuri și nu pun în evidență în special produsul (nu neapărat contextul) și nu dau indicații despre experiența pe care o poate produce clientului, atunci eșecul este garantat.

Trebuie știut că un produs nu este cumpărat pentru el în sine, ci pentru emoția pe care o degajă, pentru felul în care îl folosește clientul.

O greșeală foarte frecventă pe care mulți o fac, este aceea de a exagera prezentarea foto a altor elemente decât obiectul pus la vânzare, îndepărtând atenția de la ce vrea clientul cu adevărat, de ceea ce îi pasă, de poziționarea mărfii.

Se pot alege moduri creative, inovatoare, în care să se prezinte produsele într-un anumit context special, dar cu toate acestea vedeta va rămâne produsul în sine.

Alegerea dimensiunilor și formatelor potrivite în materie de imagini poate afecta foarte mult performanțele unui site de e-commerce.

Când vorbim de performanțe, trebuie să ne gândim și la faptul că dacă există o creștere excesivă a timpului de încărcare a paginii, atunci experiența utilizatorului nu este deloc una plăcută, iar acest fapt îl poate face chiar să plece fără a mai aștepta să se încarce total fotografia.

Astfel, optimizarea fotografiilor pentru magazinul online este complexă. Specialistul seo trebuie ca se gândească atât la calitatea propriu-zisă a imaginilor, cât și la performanța site-ului, la navigabilitate, deoarece ele sunt elemente care impacteaza concret satisfacția cumpărătorului și ratele de conversie.

Niște fotografii profesioniste corect optimizate pentru motoarele de căutare, pot să îmbunătățească performanța site-ului în clasamentele motoarelor de căutare, pot atrage trafic organic și calificat cu o investiție relativ mică.

Digital Metrics este agenția oferă inclusiv servicii de optimizarea a fotografiilor postate pe site-urile comerciale. Alege să colaborezi și tu cu specialiștii seo de aici!

 

Author

Mai multe informatii aici: http://www.refu.ro/despre/

Write A Comment