Refu Blog

Atunci cand vrei sa organizezi o petrecere corporate dar nu stii cum iti oferim mai multe sfaturi de baza pentru a face totul ca la carte. Sunt mai multe detalii de care este foarte important sa tii cont atunci cand alegi sa vizitezi Rooftop Skybar.

Alegerea locatiei potrivite

O locatie precum un restaurant de tipul skybar este cea mai buna idee pentru evenimente corporate. O astfel de locatie asigura un mediu perfect pentru distractie si pentru sesiuni de comunicare importante. este vorba despre un mediu select, amplasat departe de vacarmul orasului, dar totusi in inima acestuia. Ceea ce este de fapt cel mai interesant la o astfel de locatie, este faptul ca oamenii nu trebuie sa plece departe de oras, insa pot beneficia de linisite si de relaxare.

Creaza o tema sau un concept foarte bine definit si interesant

Inca de la inceput ar trebui sa fie cunoscut conceptul evenimentului pentru ca este extrem de important ca el sa fie unitar. Atunci cand este ales conceput va trebui sa te gandesti la o tema unica, la ceva ce ar putea sa atraga atentia tuturor colegilor si la ceva care ii va ajuta sa se simta foarte bine. Chiar daca este vorba despre un eveniment corporate, acum se pot consolida relatii intre colgi si va fi indicat sa fie aleasa o tema relaxanta pentru a incuraja interactiunea.

Stabilirea unui buget

Este foarte important ca bugetul ales sa poata asigura succesul evenimentului. Bugetul se alege tinand cont de numarul de invitiati si de meniul dorit, dar si de numarul de contracte necesare.

Programul ales ar trebui sa fie interactiv

Cu cat programul este mai interesant, cu atat va fi mai mare nivelul de interactionare iar petrecerea va deveni mult mai interesanta. Se poate opta si pentur un prgram artistic cum ar fi o formatie muzicala, un show stand up sau chiar numere de magie. Este recomandat ca evenimentul sa fie ales tinand cont de mediul de la munca pentru ca va trebui sa se potriveasca. La final, invitatii pot primi programul in format inedit pentru a face toti invitatii entuziasmati.

Organizarea unui concurs

Tinand cont de faptul ca mediul de lucru este in general competitiv, poti utiliza determinarea tuturor colegilor in mod cat mai amuzant. Ofera premii pentru celmai amuzant participant, cel mai pofticios, cel mai binedispus sau cel mai optimist.

Aranjamentul salii este important

Cand este vorba despre entertainment, aceste activitati sunt decisive in starea invitatilor deoarece ii va anima pe acestia. Alege sa colaborezi cu firme profesioniste indiferent de serviciile necesare. In felul acesta invitatii se simt apreciat si conectati, ceea ce va duce la repetarea unui aveniment in viitor.

La final, fiecare invitat ar trebui intrebat pentru a afla cum a decurs evenimentul astfel incat fiecare persoana sa fie constienta de faptul ca parerea sa conteaza.

Un eveniment corporate de succes este unul la care toata lumea se simte foarte bine si la care se creaza cele mai frumoase legaturi intre participanti. Acestia sunt mult mai conectati si echipa va avea legaturi mai stranse in urma acestui eveniment.

Author

Mai multe informatii aici: http://www.refu.ro/despre/

Write A Comment