Refu Blog

 

 

Anvelopele  sunt uzate și este timpul să le înlocuiești. Ce fel anvelopa ar trebui să cumparati? Deși  în general este normal sa alegi  anvelope auto de calitate – marca, modelul și dimensiunea adaptate vehiculului dvs. de către producător când era nou – poate vrei să schimbi lucrurile un pic. Aveți o mulțime de opțiuni, dar dacă nu aveți un echipament off-road, decizia dvs. se va reduce până la trei opțiuni de bază: anvelope de vară, de iarnă sau de toate anotimpurile. Fiecare tip are propriile pro și contra specifice, așa că asigurați-vă că știți ce pot și nu pot face fiecare și comparați-le cu condițiile in care veți conduce.

De obicei comercializate ca anvelope performante, anvelopele de vară funcționează cel mai bine pe vreme mai caldă (peste temperaturi de 45 de grade). Anvelopele de vară sunt fabricate dintr-un compus din cauciuc diferit  și sunt de obicei prevăzute cu blocuri de rulare mari pentru a oferi un contact maxim cu șoseaua pe vreme mai caldă. În consecință, anvelopele de vară au, în general, mai multă aderență atât în ​​condiții umede, cât și uscate și oferă capacități optime de viraje și frânare.

Cu toate acestea, odată ce temperaturile scad, compusul lor moale de cauciuc se întărește, iar tracțiunea suferă foarte mult. Nu numai că, temperaturile mai reci pot cauza fisurarea marginii blocului de rulare sau cauciucul compusului de rulare. Deoarece aceste defecțiuni sunt tratate în general de companiile de anvelope ca urmare a unei utilizări necorespunzătoare a pneurilor, acestea sunt rareori acoperite în garanție, ceea ce înseamnă că costurile de înlocuire vor fi suportate.

Mai important, cu toate acestea, anvelopele de vară nu se folosesc la vremea rece, indiferent dacă există zăpadă sau gheață pe drumuri sau nu. Performanțele de viraje sunt mult afectate, iar distanțele de oprire pot fi prelungite. Mai simplu spus, anvelopele de vară nu sunt tocmai improprii pentru temperaturi sub 45 de grade, dar sunt într-adevăr nesigure.

Într-un test, o mașină care avea cauciuc de vară a avut nevoie de  47 de metri pentru a se opri de la doar 10 km / h, în timp ce mașina care avea cauciucuri de iarnă a reușit aceeași sarcină în doar 21 de metri – mult sub jumătatea distanței.

 

 

Author

Mai multe informatii aici: http://www.refu.ro/despre/

Write A Comment